You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #1

in #tr6 years ago

son günlerde beni bu kadar eğlendirip güldüren bir yazı okumamıştım:))
bazı yerlerde sesli gülüp etrafın 'manyak mıdır nedir' temalı bakışlarına maruz kalsam da değdi yani:D

ufak bir düzeltme tek kafes değildi baya baya büyük 12 kafes vardı ve taşıyanların, buna anlam verememiş olsa gerek, söyledikleri şu söz hiç aklımdan çıkmıyor ve hep gülümsetiyor beni:)
"abla istanbulda da çiçek var:))"

annemin çiçeklerini tercih edip de masasını ve babamın özenle kırdığı çuval çuval odunları ardımızda bırakmasına rağmen, karanlık odaya konduktan sonra hepsinin kurumuş saksılarını gördüğümüz o hüzünlü an da tarif edilemez..

Sort:  

Balık hafıza diyorum, bu kadarını hatırlamam bile mucize değil de nedir dostum :))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62641.44
ETH 3343.87
USDT 1.00
SBD 2.47