Sevgili Günlük #1

in #tr6 years ago (edited)

20180307_023343_0001.png
Image designed via Canva.com and background image is free to use from the inbuilt gallery.


Bu yazıya nasıl giriş yapsam bilemedim. Yorucu bir günün ardından zihnimi toplamakta da zorlanıyorum. Giriş cümlelerinde normalde de hiç iyi değilim zaten. Nerden başlasam, nasıl başlasam, tam ortasından mı girsem konuya derken zaten bir şekilde giriş yaptığımı fark ettim. Devam edeyim öyleyse.

Bugün oldukça sıra dışı bir gündü. Günlük rutin iğne saatimizin ardından yağmurlu bir akşam üstü ev bakmaya gittik. Dün konuşup bugün ev bakmaya gitmemiz, üstüne bir de ev sahibiyle anlaşmamız olağan dışıydı bizim ev ahalisi için. Kimse bu kadar hızlı bir değişim beklemiyordu aslında. Ev sahibiyle anlaşıp bir miktar da ödeme yapıp eve geldiğimizde hâlâ hayal gibi geliyordu. İşin tuhaf yanı ikinci ev ziyaretinde sonuç almamızdı. İlk baktığımız evin sahibi kesinlikle uzak durulması gereken aksi ve agresif bir tip olduğu için evi dolaşırken bile ruhumuz daraldı. Oysa ki oğluyla neredeyse anlaşmıştık ki evi dar olduğu için fazla beğenmememize rağmen naif ve kibar üslup karşısında etkilenmiştik. Şimdi düşünüyorum da tam bir delilik! Şu da olmasa da olur, aman neyse şu da önemli değil modundaydık ki (neden bilmiyorum ama) kapıdan kaba saba üsluplu bir adam adımını atınca kendimize geldik. (Gri binanın ev sahibi sana gıcık kaptım ve laflar hazırladım :D)

Neyse her şey nasip. Oradan koşarak uzaklaştık ve yeni evimizin ev sahibi amcayı evinden almaya gittik. Tonton amca meğer bizim eski komşularımızdanmış. Daha yoldayken eve ısınmıştık neredeyse :D Böylece evi gezip görüp anlaştık.

Artık bir taşınma telaşesi saracak bizim evi. Koliler, koli bantları, poşetler taşınacak da taşınacak eve. :))
Küçüklüğümden kalan en net anılarım aslında taşınmaya dair anılar. Keşke ablam kadar detay hatırlayabilseydim. O neredeyse doğduğu anı bile hatırlayan bir insan (tamam abartıyorum ama doğduğu an olmasa da ağladığı anı kesin hatırlıyordur :D) Kıyaslanmayacak kadar balık hafızalıyım diyeyim, anlayın.

İşte bugün çocukluğumdaki (iz miktarda) anılar yeniden canlandı gözümde. Evin içinin kolilerle dolması, her şeyin ama her şeyin bir poşet veya ambalaj içinde olması... Annem resmen taşınma konusunda master yapmış bir insan olduğu için çoğu eşyamız neredeyse hiç hasar görmeden oradan oraya taşındı durdu yıllardır. Dile kolay tam on bir kez taşınmışız biz... Yine çocukluğumda bir taşınma esnasında annemin ponçik çiçekleri için babamın ahşap kafes yaptırması, bu kafesi kamyona koyunca bazı eşyalara yer kalmaması, annemin çiçeklerini seçmesini ve kalan eşyalara elveda dememiz, taşındığımız yerde ise bize evi tutan akrabalarımızın o bir kafes dolusu güzelim çiçekleri evin en karanlık ve hiç ışık almayan odasına koymalarını ve bizim eve geldiğimizde tüm çiçeklerin ölmüş olmasını asla unutamıyorum :( Düşünsenize annemin hâyâl kırıklığını... İşte tüm bunlar tecrübe oluyor insanda.

Bugün bunları düşünerek geçti ve KOCAMAN BİR GÜZEL HABER de aldık. Aşırı mutlu olduk ve bir an durup kendimize baktığımda annemle birbirimize sarılmış etrafımızda dönüyorduk deli gibi :D Görüntümüz aynen şöyleydi:

200w (2).gif
Resim Kaynak

Çok mutlu olduk hem de çok :)
Mutlu olmak zor elde ediliyor bugünlerde. O yüzden bu mutlu haberi bize ulaştıran arkadaşım @sudefteri'ne minnettarım.

Ne diyordu Proust: "Bizi mutlu eden insanlara minnet duyalım. Onlar ruhlarımıza çiçek açtıran sevimli bahçıvanlardır."

Böylece bu güne dair aklımda kalanları yazmış oldum. Epey uzun bir yazı oldu. Sonuna kadar okuyan herkese çok teşekkürler :)

Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @neokuduk.

Öncelikle yazı için teşekkürler. Yeni evinizde güle güle oturursunuz umarım.

Sabahtan beri discord kanalına gönderilen yazıları okumaya çalışıyorum, çalışıyorum diyorum çünkü çoğu yazım yanlışlarıyla dolu. Böyle olunca yazıları okumak istemiyor insan ama sonrasında "bakalım başka nerelerde yanlış var?" diye devam ediyorum ve yazılan içerik konusuna odaklanamıyorum.

İşte bu yüzden ayrıca bir defa daha teşekkürler bu yazı için. Çok rahat bir şekilde okudum ve okurken yazı dışında başka bir şey düşünmedim.

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

Sayfamı ziyaret edenlerin hem keyif alarak, sıkılmadan okuyabilecekleri; bunun yanı sıra da göz yormadan, rahatça okuyabilecekleri içerikler oluşturmaya çalışıyorum. Bu şekilde bir yorum almak beni hem mutlu etti hem de bundan sonrası için daha da özen göstermem gerektiğini hatırlattı. Çok teşekkür ediyorum size.

son günlerde beni bu kadar eğlendirip güldüren bir yazı okumamıştım:))
bazı yerlerde sesli gülüp etrafın 'manyak mıdır nedir' temalı bakışlarına maruz kalsam da değdi yani:D

ufak bir düzeltme tek kafes değildi baya baya büyük 12 kafes vardı ve taşıyanların, buna anlam verememiş olsa gerek, söyledikleri şu söz hiç aklımdan çıkmıyor ve hep gülümsetiyor beni:)
"abla istanbulda da çiçek var:))"

annemin çiçeklerini tercih edip de masasını ve babamın özenle kırdığı çuval çuval odunları ardımızda bırakmasına rağmen, karanlık odaya konduktan sonra hepsinin kurumuş saksılarını gördüğümüz o hüzünlü an da tarif edilemez..

Balık hafıza diyorum, bu kadarını hatırlamam bile mucize değil de nedir dostum :))

Sonuna kadar keyifle okudum yazını. Harika bir paylaşım. Etrafımızda güzel insanlar oldukça güzelleşir hayatlar. Mutluluklar artar. Umarım hep güzel insanlar çıkar karşına😃

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için 🌻🌻😋

Çok hoş bir paylaşım olmuş, bu konsepte yazıların devamını kesinlikle bekliyorum :)

Teşekkür ederim, aklıma geldikçe günlük tarzında yazmayı planlıyorum 😅

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by neokuduk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 41.0% @kamikaze upgoat, thanks to @literaturk
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62893.52
ETH 3354.14
USDT 1.00
SBD 2.47