You are viewing a single comment's thread from:

RE: El Alem Ne Der ?

in #tr7 years ago

çok güzel bir konuya değinmişsin yine, huzur verdi bana bu satırları okumak:)
elalem ne der diye vazgeçtiklerimiz söyleyemediklerimiz, yapamadıklarımız bizi köşeye sıkıştıran pranga gibi..
onlardan kurtulmak zincirlerimizi kırmak lazım:)

ismet özel'in şu sözünü çok severim paylaşmak istedim,

"ne derler acaba diye kahrolası bir put vardır.."
yazında belirttiğin gibi herkesin doğrusu kendine.. asıl önem vermemiz gerekenler başka şeyler olmalı galiba..
'elalem ne der kaygısıyla boğuşmaktan, Allah ne der kaygısına daha erişemedik..'
Sort:  

Bu şekilde söylemeniz beni mutlu ediyor. Ben teşekkür ediyorum. Yorumunuza bende katılıyorum. Putlara hayatımızda gerek yok.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60580.16
ETH 2342.43
USDT 1.00
SBD 2.47