You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tüm yatırımlarımı kaydırıyorum

in #tr6 years ago

bundan 2 ay kadar önce 'insanlardan nefret ediyorum' başlıklı yazımdaki

ben sabah pollyanna'nın yanında uyanmışım gibi konuşabiliyorum bazen

şeklindeki yorumlarınızı okuyunca, biraz zaman geçince o kişilerin polyanna kılığına girmiş yılanlar olduğunu anlayacağınızı tahmin etmiştim zaten:)

etrafta ve steemitte yaşam enerjilerini, insanlık sevgisini çeken ruh emiciler olduğu müddetçe buraya karşı bakış açım sizinkinden farklı olmayacak:)

nankörlerden yıldım ve saldım projelerde kendimi yormayacağım artık..

Sort:  

Benim söylemim bura için değil aslına bakarsan. Burada da var da. Beni isyan noktasına getiren genel toplum.


Alıntı da tokat gibi olmuş ama :)

alıntı konusu evet biraz galiba sanırım:))

toplumdaki herkesten burada da var ya o yüzden dedim:)
hatta burada para konuştuğu için maskeler daha çabuk düşüyor dışardakilere nazaran:)

İnan bana burası her şeye rağmen ortalamanın çok üzerinde. Ayrıca bundan sonra sana yaptığım yorumları iki kere düşüneyim :)

ama biz senin böyle yorumlarını seviyoruz belki:)

Bakalım :) Zaten yeni tutumun sizlere karşı değil. Tabi ki etkileri olacaktır fakat herkesten nefret etmiyorum :) (taş geldi açılın) Sadece artık herkesi sevmiyorum diyelim

Doktor kardeşim bu konularda zaten dertliydim şu sıralar yılmamak için çok uğraştım ama yıldım artık, olumlu bakış açımı yıprattı burası. İnzivaya çektim kendimi, yıldırıyorlar bir şekilde mutlu olarak yaptığım yorum etkinliğinden bile mutlu olamıyorum. İnsanlar birlik olsun istedim, kimseden karşılık beklemeden birşeyler yapmaya çalıştım, ya da çalıştık. Sonuç ne ...
Devamı kalsın, kendimi mızmız çocuklar gibi hissettim.

Sen epey enerjiktin oysa ki.

Keyif almadığın an bırak. Kendinden bir şeyler koyarak yaptığın işte mutsuz ediliyorsan yarı yolda bırakamam duygusuna kapılma bence. Bura özelinde bir bilgim yok. Pek bilmemeye özen gösteriyorum hatta fakat bunları söyleyebilirim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59415.56
ETH 2593.31
USDT 1.00
SBD 2.47