You are viewing a single comment's thread from:

RE: Previously on steemit

in #tr6 years ago

Gördüğüm rüya bölündüğünde uyumaya çalışıp kaldığım yerden devam edebiliyorum. Hatta rüyam biraz geriden bile başlıyor. Nasıl bir bilinçaltı varsa artık...

benim de aynı şekilde oluyor, uyandıktan sonra tekrar uyuyup devamını görmek güzel oluyor yoksa merak edip durmak kötü bir şey:))

Bir insanı sadece tanıma isteği" Bir yönünü ilginç bulmak, dünyaya bakışını sevmek vs. heyecanlanmam için yeterli değil diye düşünüyorlar. Tanışmak istediğim kişi bir kadınsa hoşlanmak zorundaymışım gibi bir yaklaşımla karşılaşıyorum.

ben de bu şekilde düşünülmesini anlamsız buluyorum sizin gibi, ama insanlar farklı yorumluyorlar garip bi biçimde.

Çünkü önemli olan kimliklerimiz değil düşüncelerimizdi.


@doctorbishop ismini ilk gördüğümde sanki eski bir tanıdığıma rastlamış gibi olmuştum ve bu güzel yazıda da anılmaktan mutlu oldum..🙆‍♀️

daha nice güzel günlerde burda hep beraber oluruz umarım:)

Sort:  

Ya açıkçası bu ismin ekmeğini epey yedim. Hayal kırıklığına uğratmadıysam ne mutlu bana :)

Orada adı geçen herkes gibi bu sitede bulunmama ya da daha bir keyifle sarılmama sebep olduğun için ben teşekkür ederim :)

teşekkür ederim, yazdıkların hayal kırıklığına uğratmadı tabi ki:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66437.76
ETH 3321.27
USDT 1.00
SBD 2.71