Merhaba

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba..
Ben de buradayım, sitenin tabiriyle en eski üyelerden biri oldum @neokuduk'un sayesinde. :)

Kaynak

Kendimi şimdilik yabancı gibi hissediyorum; hani evinize bir grup misafir gelir de tüm koltuklara oturulmuş, sandalyeler dolmuş, yerlere minder atılmış, hatta kanepelerin kolçaklarına bile konmuş insanların olduğu odaya girip hoşgeldiniz demeniz gerekiyor. :)
İşte o andaki gibi kapıdan başımı uzatıp göz göze geliyorum sanki buradaki arkadaşlarla. :)

Dizi izlemekten, beyin yakan filmlerden ve onları yorumlamaktan, sözümona görülmeyeni görmekten, anlatmaktan, kitap okumaktan ve süslü cümlelerle yorumlayıp tanıtmaktan, değişik müzikler keşfedip evdekileri bıktırana kadar aynı şarkıyı tekrarla butonunu işkence aracı olarak kullanmaktan, stres atmak için ip ve tığı elime alıp yarı tarifli yarı uyduruk örgüler ören ve Hobium'dan kolilerce ip siparişi vermekten acayip bi haz duyan, sürekli kırtasiye malzemesinde gözü olup süslü defterler alıp kullanmaya kıyamayan değişik biriyim..

Telefonda konuşmayı sevmeyen, resimli whatsapp mesajlarının son bulacağı günü iple çeken, düz dünya teorisine inanan, gezmeyi yeni yerler görmeyi, foto çekmeyi sevip farklı lezzetler peşinde koşan, 1 saat önce mutluluktan havalara uçarken aniden can sıkıntısı çeken ikizler burcu kişisiyim..

Şimdiden hoşbulduk diyorum.:)
Selam ve sevgiler..

Sort:  

Bir insan ağlar, kirpikleri hüzne belenmiş, annesinden bile habersiz. Issız. Sessiz.
Hani Zeus görse, şehri yakar.
Kendi göz yaşıyla dertleşir insan, ancak kendi yaşı alır acısını. Ne ki yanağı ıslaktır bir insanın, belli ki su içini yıkamaktadır.
Su, ruhunu berraklaştırır. Gönlünü, gülüşünü.

Toprak şerha şerha çatlar, çiçekleri solmuş. Çarezar. Susuz.
Hani Tethys görse şehri deniz yapar.
Kurumuş bir yaprak vedalaşır. Toprağın harfsiz mektubudur bu.
Nasıl! diye kükrer su, kubbeden yankılanarak imdat olur toprağa. Çiçeğe, yaprağa.

Nereye değerse su, oraya hayat verirmiş. Ne zaman ki Steemit'e Su değdi, asude bir şehrin kokusu sardı yazı ve yorumları. Steemit Su'ya toprak oldu, Su Steemit'e can.

Hoş geldin! 1. Yılın kutlu olsun ;)

bu nasıl güzel nasıl güzel bir yorum..
sözlerin ahengi; su gibi, şiir gibi ya da şarkı gibi mi desem belki de hepsi🎈🎈🎈

çok teşekkür ederim, nasıl mutlu oldum anlatamam çok güzel yaa💕

Müsterih, sakin, dingin bir kent (in sokaklarından sızan müzik, yayılan rayiha..) ve benzeri bir ifade.. steemit'i sardı.
demek istiyordum ama çok uzun duruyordu. Biraz sözlük karıştırdım, arama yaptım. Derken Yahya Kemal çıktı karşıma..
"..asude bahar ülkesidir.." derken aradığım kenti, tek kelimeyle tarif etmiş. 1. yılını kutlama da Onun da katkısı olduğunu itiraf etmeliyim ;)

çok çok güzel..
asude en sevdiğim sözcüklerden o kent ne kadar güzeldir kim bilir..
şu an buna ihtiyacım vardı, yüzümde bi gülümseme oluştu teşekkür ediyorum:)

Yükselenim ikizler olduğu için seni tanıyor gibi oldum bir an😊Hoşgeldin @sudefteri🤗

teşekkür ederim hoşbulduk:)
benim yükselenim de ikizler bomba etkisi resmen🙆

Bir türlü yorum yazamadım bandwidth limit hatası yüzünden ve ancak şimdi hoşgeldin diyebiliyorum :) Kendini çok iyi anlatmışsın ne hissettiğini çok iyi anlıyorum ama zamanla alışırsın buraya, ve bağımlısı olabilirsin baştan uyarayım :D

@originalworks
@turbot !welcome

çok teşekkür ederim, umarım..😗

The @OriginalWorks bot has determined this post by @sudefteri to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

Merhaba @sudefteri,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Merhaba hoşgeldiniz inşallah istediğiniz gibi olur :)

çok teşekkür ediyorum inşallah, hoşbulduk:)

Merhaba, hoşgeldiniz aramıza :))

Bu yazıdan sonra çok gelişme var sonlara doğru ;)

Kırtasiye tutkumdan bahsetmiş miyidim :)

hoşbulduk🙋‍♀️
teşekkür ederim:)
evet:) kırtasiyecide hiç sıkılmam en sevdiğim yerlerdendir😊

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66342.41
ETH 3548.63
USDT 1.00
SBD 3.09