Blockchain ve Smart Media Tokenları

in #tr6 years ago

Merhaba Arkadaşlar , bugün sizlerinde düşüncesini almak istediğim bir konu hakkında yazacağım. Bildiğiniz gibi Blockchain sistemleri gelişmekte olan yeni bir teknoloji ve çoğu crypto paranın alt yapısını oluşturmakta fakat bu teknolojinin hala erken aşamalarında olduğunu düşünüyorum ve gelecekte çok daha güzel uygulamalar hatta işletmeler blockchain sisteminde oluşacağını düşünüyorum. Sizin düşüncelerinizi merak ettiğim kısım tam bu konuda başlıyor . Sizce Blockchain teknolojilerini ilerde ne tarz sistemlerin alt yapısında göreceğiz yada sisteme ne tarz yeni işletmeler girecek.

Smart Media Tokenlar


Bildiğiniz gibi Steem blockchaininede Ethereumda olduğu gibi sub tokenların eklenebileceği ve ico tarzı işlere kolayca fikrinizle girebileceğiniz bir alt token sistemi eklenecek 6 ay içinde ve bunun ben sisteme gerekli değeri ekleyeceğini düşünüyorum. Ethereumda olanların umarım bu blockchain sistemindede olacağını umuyorum belki bir crypto kitties çılgınlığı steem blockchainide sarar ve steem değeri artar.

Steem Blockchaine condenser yani ara yüzde gördüğümüz komutlardan başka komutlar eklenebileceği gibi çoğu dışarıdan kurulacak sistemede uyumlu ve SMT 'lerin sisteme implement edilmesinden sonra steem currency değerinde yüksek bir artış olacağını tahmin ediyorum. Sizlerin bu konudaki fikirlerinide merak ediyorum Smt ler sistemde aktif edildikten sonra kurulacak topluluklar sub coinler ve gelecek yatırımın ne tarz etkileri olacağını düşünüyorsunuz ?

Aramızda mutlaka yetenekli developer arkadaşlar vardır steem blockchaine uyumlu program yazabilecek sizler neler düşünüyorsunuz arkadaşlar ?

Okuduğunuz için Teşekkürler & Görüşmek Üzere

Sort:  

Ben aklımda olan şey nasıl yeni token yaradılır. Kolay you varmıdır?

steemit is love : ) heheh
965845.jpg

blockchain is really future i think now but steemit is a also a wonderfull future @steeminator3000

müdür ağzına sağlık..

Bitshares + Steem + SMT + EOS hepsini birlikte düşünmek lazım sanırım. Aynı ekibin elinden çıkan ve birbirini destekleyen sistemler.

Ayrıca, bildiğim kadarıyla SMT, Bancor algoritmasıyla da uyumlu olacak.

Buradan şöyle bir mana çıkarıyorum;
Diyelim ki; utopian postları arasında kaynayıp giden güzel yazılar için, YAZ.IO adıyla bir platform kurmak istiyorum.
Burada değerleme MISRA adında kolayca ürettiğim bir coin ile olabilir.

Ya da Murat.com üzerinde, kendi çizdiğim Karikatürlerin satışı yapmak için, banka, sanal pos vb.. uğraşmadan, SMT/Bancor alt yapısını kullanarak, Youtube videosu ekleme kolaylığında her karikatür altında SBD ya da MRTcoin butonu ekleyebilirim.

Şahsen böyle şeyler anlıyorum (ya da böyle anlamak istiyorum :) )


Bu durumda, -SBD hariç- block.one ürünü tüm proje ve coinler, Ethereum++ potansiyeli taşıyor olabilir ;)

Uygulanabilir sistemler kesin türk toplulluğundan birilerinin fikirleri vardır diye düşündüm :D

Ucu çok açık bir proje, bir çoğunun başarısız olacağını düşünüyorum. Aynı zamanda işlevsel olarak kullanmayı tercih edecek bir çok ticari projede kolaylık sağlayacaktır. Umarım keşfeder ve tercih ederler.

Benim anladığım kadarıyla, ben işletmem için, steemit tabanı kullanarak keep token üreticem, ve işletmem içinde özel indirim vs. İle destekleyerek kullanım alanı oluşturabileceğim.

Yada ekşi sözlük tarzı bie platform kendi tokenini üreterek, operasyonlarında kullanabilecek.

Kulağa çok hoş geliyor ama insanlar olaya biraz yabancı, nasıl sonuçlanacak merak ediyorum.

TR de belki dediğin gibi işlevsel olması zaman alabilir büyük çaplı siteler için ama ben yurtdışında SMT ile bir çok sitenin bu işe birkaç yıl içinde adapte olacağını düşünüyorum. Eğer hedeflenildiği gibi giderse Web 3.0 SMT olur. Sosyal medyalar sosyal kazançlara dönüşebilir uzun vadede.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86