You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blockchain ve Smart Media Tokenları

in #tr6 years ago (edited)

Bitshares + Steem + SMT + EOS hepsini birlikte düşünmek lazım sanırım. Aynı ekibin elinden çıkan ve birbirini destekleyen sistemler.

Ayrıca, bildiğim kadarıyla SMT, Bancor algoritmasıyla da uyumlu olacak.

Buradan şöyle bir mana çıkarıyorum;
Diyelim ki; utopian postları arasında kaynayıp giden güzel yazılar için, YAZ.IO adıyla bir platform kurmak istiyorum.
Burada değerleme MISRA adında kolayca ürettiğim bir coin ile olabilir.

Ya da Murat.com üzerinde, kendi çizdiğim Karikatürlerin satışı yapmak için, banka, sanal pos vb.. uğraşmadan, SMT/Bancor alt yapısını kullanarak, Youtube videosu ekleme kolaylığında her karikatür altında SBD ya da MRTcoin butonu ekleyebilirim.

Şahsen böyle şeyler anlıyorum (ya da böyle anlamak istiyorum :) )


Bu durumda, -SBD hariç- block.one ürünü tüm proje ve coinler, Ethereum++ potansiyeli taşıyor olabilir ;)

Sort:  

Uygulanabilir sistemler kesin türk toplulluğundan birilerinin fikirleri vardır diye düşündüm :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61231.91
ETH 2966.19
USDT 1.00
SBD 3.47