Steemit' te Oylama (Upvote) Ne Nadar Kazandırır?

in #tr7 years ago (edited)

Bir deneme yapmak için 5 gündür yazı yazmadım. Denememin konusu şuydu: 'Sadece oylama yaparak kazanç elde edilebilir mi?'

Beş gün boyunca biraz konuyu araştırdım. Daha çok beğendiğim içerikleri oyladım. Sonuç ise gayet başarılı. Oldukça yeni bir üye olmama rağmen güzel gelirler elde ettim. Oyladığım içeriklere Steemd.com/@sorucevap sayfasından bakabilirsiniz.

()


Konuyla ilgili bir kaç bilgi paylaşayım;

- Oylama yaparken içeriğin kopyala-yapıştır ürünü olmamasına, metin ve görsellerinin kaynaklarının verilmiş olmasına dikkat edin.

- Oylamayı ilk bir kaç saat içinde yapın.

- Çok erken oylama yapmayın. Bir yazıda okumuştum. Paylaşımların ilk 15 dakikalık oylamasında, oylama ödüllerinin %99' u yazara gider. (Yazar kendi içeriğini oylamışsa) İkinci 15 dakikalık oylamaların %50' lik ödülü yazara gider. Bu nedenle paylaşımdan 30 dakika sonra oylama yapalım.

- Oylama yapmaktan çekinmeyelim. Günlük en az beş içeriği oylamaya çalışalım.

Steemit Türkiye Topluluğu olarak birlik ve destekleme konusunda çok fazla çalışmamız gerekiyor.

()

Başka bir @sorucevap yazısında görüşmek dileğiyle. Takipte kalın.

Görsel kaynağı (link)


Sort:  

teşekkurler bilgi icin. steemiti cozmek atomu parcalamak gibi mubarek 😥

Ben teşekkür ederim. Kurcaladıkça öğreniyor insan :)

kesinlikle haklısınız @mesopotamia sesli güldüm bende kafayı yedim :D

teşekkürler ;-)

aslında türkler arasında bir dayanışma gurubu kursak kimse gelirmi herkes birbirine destek verse iyi kazanclar saglanır... bir skype grubu kursak kimler gelir ? yabancıların var mesela onlar kalabalık bir gruplar ve cok kazanıyorlar ...

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 4.8% @minnowbooster upgoat, thanks to @sorucevap
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @sorucevap to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by anadolu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

su ana hiç upvote yapmadım sebebini ise bilmiyorum :D ilk upvote'm çok değerli bir yazıya gitsin istiyorum ama söyle bir konu var upvote verdikçe Voting Power'ın düşüyor mu . su an %99 olan kısım steemd.com dan bakıyorum nasıl bir yol izleyip tekrardan full olacak ve bunun değeri nedir ? ölçümleme yapabileceğimiz neresi vardır . selamlar .

Günlük olarak doluyor o. Ancak günlük %80' den aşağı düşmemeye çalışın.

nasıl bir kazanç elde ettiniz ? asıl hedefiniz kazançmıydı peki ? :) biraz bunaltabilirim seni sorularla affola :))

Estağfirullah :) Yukarıdaki ikinci resim benim cüzdanın ekran görüntüsü. Şu da var Türkçe içerikler az kazandığı için oylama ödülleri de düşük. Belirli bir süre İngilizce içerik oylayıp onun sonuçlarını da paylaşalım.

bunu kendi hesabınızda yapmanız size Voting Weight veya Reputation eksiltmesi verir mi vermez mi bakalım derim bence :) çünkü bazı hesapların Voting Weight leri oldukça yüksek ve upvote verdiğinde belirli bir SBD kazanç oranları veriyor ki bunun araştırması içindeyim su an :D o yüzden " kimseyi upvote"lemedim

Ben araştırdım kesinlikle eksiltmez. Sadece günlük olarak düşürür. O da şarj oluyor zaten. Oylama sisteminde ponzilerin referans mantığı var; "Referansından eksiltme yapılmaksızın %x kazanırsın" gibi.

minnow ' diyorsun güzelmiş 5 gönderdin değil mi ?

Yararli bi yazi olmus upvote yapmaktan yorum yazmaktan cekinmemek gerektiginin kaniti olmus. Tesekkurler

Ben teşekkür ederim @omersurer . Umarım daha faydalı çalışmalarımız da olur.

bizde onu tartışıyorduk omer :) çekinmelimiyiz hep istemekle olmaz galiba upvote upvote birazda sen vermelisin mi acaba ? :D selamlar

Ben elimden geldigince her ozgun icerigi oyluyorum zaten. Sizin paylasimlariniz denk gelmemistir musait bi zamanda profilinize goz atarim. Selamlar 😉

henüz yeniyim çözmeye bir şeyler yapmaya çalışıyorum diyelim tabii ki inceleyelim ama ortamlara girdikçe sevmeye başladım .

Diger sosyal platformlara gore kurallariyla ciddi olmasi ve urettikce, paylastikca birseyler kazandirmasi cok guzel. Ve simdiye kadar burda tanidigim paylaşım yapan insanlarin yardim sever ve seviyeli olusu ortami daha da güzelleştiriyor. 2-3 ay sonra bizlerde ozgun paylasimlarla guzel kazanc saglariz diye dusunuyorum. Tabi ki platformun kurallarina uygun icerikleri destekleyerek hep beraber guzel bir #tr tagi olusturarak.

şu an bazı okudugum bilgiler doğrultusunda #tr tag'ı parsellenmiş zaten neyse bu konuya girmem için çok erken

Aynı zamanda içerik mutlaka okunarak oylama yapmak gerekir. Okumadan, anında oylama yapılırsa kazanç elde edilemiyor diye biliyorum.

Haklısın @oktaymutlu . Kazanç olsa bile samimiyet olmaz okumadan oylamada.

okudum ve +1 diyorum bakalım nasıl bir etki alıcaksın dostum @sorucevap

Teşekkürler :)

Hergün yeni bir şey öğrenmek çok güzel hele bunu tr tagında ve türköe okumak ayrı güzel takipteyim

Teşekkürler @sorucevap yazınızı okudum. Upvote verdim. Bir sorum olacak. Peki upvote 5 değil de kaliteli ise 50 tane de yapabilir miyiz 1 gün içinde? Ayrıca biz upvote yaptığımız zaman, yorum yapmadan vb. Steemit'in buna ödül vermesi sizce de bir eksiklik sayılmaz mı? Belki de biz hiç okumadık ve öylesine kolaya kaçıp Upvote verdik. Bunu nasıl ve neye göre düzenliyor? Yani siz hiç paylaşım yapmadan ve yorum yapmadan sadece upvote diyerek ne kadar kazandınız? Onu da iletir misiniz çok özel değilse. Teşekkürler.

Eksiklik sayılmaz, kaliteli içerikleri ön plana çıkarıyoruz oylama yaparak. Yukarıda kazançlarımın bir kısmını gösteren ekran görüntüsü paylaştım. Blockchain tabanlı olunca herkesin ne yaptığını görebilirsin burada. Cüzdanıma girip kazançlarıma bakabilirsin.

Çok fazla oy vermek günlük oylama gücümüzü düşürür. Günlük 5-10 arası oylama iyidir.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66666.50
ETH 3503.76
USDT 1.00
SBD 2.71