Steemit Market' ten Haberiniz Var Mı?

in #tr7 years ago (edited)

Bir kaç gündür @anadolu' ya yatırım yapmak amacıyla delegasyon, az masrafla SBD, Steem alma gibi konuları araştırıyorum. 'Bankadan borsaya para yatır. Borsadan Bittrex, Poloniex, Blocktrades gibi aracılara Bitcoin veya Altcoin gönder. Onlardan Steemit' e SBD, Steem aktar.' Derken baya paramız yeniyor arada. Buraya kadar gerçekleştirilen işlemlerde alternatif yok. Ancak Steemit içinde bazen SBD, bazen de Steem lazım oluyor. İşte bu noktada aracılara mahkum değiliz.

Resim1.png

Bir önceki yazımda yatırımla ilgili maddelerden birini boş bırakmıştım. Başlıkta da belirttiğim gibi Steemit Market' ten bahsedeceğim. Biliyorsunuz, Steem fiyatı sürekli inip çıkıyor. Bu gün markette bir kaç al sat yaptım. Yaptığım işlemlerin sonucunda gördüm ki kazanç bile sağlayabiliriz market kısmından. Aracıların yaptığı gibi komisyon da kesmiyor. Dilediğim zaman SBD, dileğim zaman Steem alabiliyorum. İşte yaptığım işlemlerden birkaçı: Görüldüğü gibi bir kaç işlemle 2.762 SBD' lik sermayem, 2.792 SBD' Ye ulaşmış :D
Resim2.png

Özetle; Marketi kullanın arkadaşlar. En azından komisyon, bekleme gibi dertler yok. Kazanç fırsatı da artısı. 1 Steem 0.96 SBD ediyor şu anda. İmkanınız varsa biraz almanızı tavsiye ederim. Yeni @sorucevap yazılarında görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 6.0% @minnowbooster upgoat, thanks to @sorucevap
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @sorucevap to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!
For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Teşekkürler, güzel yöntem. Oldum olası aracıları sevemedim zaten :D

Ben de sevmiyoyorum. %0x' lerle yiyolar bizi.

Dostum bu yönde ilerlemene sevindim. Bence bu konular tr de az bilenen ama çok fayda görülebilecek konular. Bunlara birde grafik analizi eklersen nerden alınabilir nerden satılabilir(yatırım tavsiyesi olmadan) gayet güzel olur @sorucevap

Teşekkürler. Yorumunuzu okuyunca market hakkında ikinci bölümü planlamaya başladım.

This post has received a 7.22 % upvote from @booster thanks to: @sorucevap.

This wonderful post has received a bellyrub 7.38 % upvote from @bellyrub thanks to this cool cat: @sorucevap. My pops @zeartul is one of your top steemit witness, if you like my bellyrubs please go vote for him, if you love what he is doing vote for this comment as well.

güzel konu bilmeyenler için ışık olsun

Teşekkür ederim. İki göndür paylaşım yapmamışsınız. Yani paylaşımlarınızı bekliyoruz :)

Congratulations @sorucevap! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60701.29
ETH 2637.06
USDT 1.00
SBD 2.52