Steemit Market'i Kullanıyor musunuz?

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar. Arada topluluğumuzda gördüğüm olumlu ve olumsuz davranışlardan bahsediyorum. Bu paylaşımda da bir eksiklikten bahsedeceğim. Ne yazık ki topluluğumuzun çoğunluğu 'Steemit Market'i kullanmıyor. Daha önce Market kullanmanın öneminden bahsetmiştim. (1,2)

"Steemit Market'i neden kullanmalıyız?" diye soranlar olabilir. Yukarıda verdiğim bağlantılardaki yazıları mutlaka okuyun. + Örnek fayda: 5 saat önce cüzdanıma 1570 adet Steem aktardım. Markette 0.825-0.83'lerden sattım. Bir süre bekledikten sonra 0.81'lerden tekrar Steem aldım. 0.83'lerden satış yaptım. Yaklaşık dört saatte net kar: 7 Steem. Üstelik doğru düzgün takip edemediğim halde bu karı yaptım. Tabi ki herkesin elinde yüksek miktarda Steem/SBD yok. Ancak elinizde ne kadar dijital paranız olursa olsun, iyi bir takiple günlük %10-%20 kar edebilirsiniz.

Marketi kullananlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. Böylece, özellikle yeni kullanıcılara ışık tutabiliriz. Sorumuz; "Steemit Marketi kullanmanın faydaları nelerdir? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?"

Konuyla ilgili paylaşılan yorumlara -kalitesine göre- imkanlar ölçüsünde oy vereceğim. Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek üzere, takipte kalın.
Streemian Trail'im: https://streemian.com/profile/curationtrail/trailing/961

Resim1.png

Sort:  

dönüşümleri blocktrades ile yapınca kesinti oluyor ama marketten alışveriş yaparken hem fee gideri olmuyor hem de (çok küçük oynamlar haricinde) istediğimiz fiyattan emir giriyoruz.

çift yönlü kullanmayı tercik ediyorum. yani 10 steemlik alış emri 10 steemlik de satış emri giriyorum mesela. yükselmesi durumunda da düşmesi durumunda da mutlaka 1 emrimden kar ediyorum. ya yüksekten satmış ya da düşükten almış oluyorum.

Toplam 8-10 arası steem'im vardı birkaç gün önce, marketi kullanarak 14-16 steem'e kadar çektim. dünden beri çift yönlü sistemi kullanmıyorum ve yükselişte olduğu için sürekli emrimi yukarı çekiyorum. ama hiç alamadım. birazdan gözümü karartıp yeni çıtaya göre bir emir girmeyi düşünüyorum.

kısaca anlattığım bir postum da var, görmemiş olan varsa diye: https://steemit.com/tr/@biriki3/steem-ve-sbd-arttirma-yoentemleri-1-or-busy

sizin taktikte güzelmiş onuda kullancam :D

@octobre şu yazıyı okumalısın.

herhangi bir komisyon almaması en büyük artısı. gün içersinde 2 sbd ile sürekli bakarak 0,2 sbd kazanç sağladım. dikkat ettiğim noktalar ise: büyük miktarda sbd ile markete girenin hemen önüne koyuyorum teklifimi satınca az karla bile satıyorum nede olsa fee vs yok, çok seviyorum borsaları ama komisyondan uzun süre beklemek gerekirdi burda olmaması beni çok mutlu etti. elimde 10 sbd olsa 1 günde 10 sbd daha edebilirim :D riskide var göze almak gerek.

Uzun vadede steem'in sbd'den daha kârlı olacağını düşündüğüm için steemlerimi sbd'ye çevirirken steem ve sbd arasında 2$ ' lık fark olarak emir veriyorum, bu şekilde sbd ile daha fazla steem alabiliyorum.

Steemit markette ben çok küçük bir miktarla girdim(1.74 sbd) ve sırf alış verişi öğrenmek için bir süre takip edip al sat yaptım. 0.2 sbd karım oldu.

Bu arada grafiğin hızlı değiştiği zamanlarda takip etmek çok heyecanlı oluyor (:

Markette sık sık güzel al-sat fırsatı oluyor. Bugün sadece 10 steemlik bir sermaye ile ve sadece 2-3 al-sat ile 0.7 sbd civarı kar ettim. Market kesinlikle takip edilmeli ve kullanılmalı.

Ben steemit i yeni kullanmaya basladim. Cok bilgi sahibi degilim. Market i de yeni bu postunuzda okudum. Ve biraz arastirmaliyim sanirim.teşekkürlr..

Çok faydalı bir paylaşım olmuş.bu hakda önceden hic bir bilgim yokdu öyrenmiş oldum.şomdi kullanmaya çalışıcağım.eyer yapamasam yorumlarda sizden yardım istiyeceğim)

önceki yazılarınızı görmemiştim,çok güzel, teşekkür ediyorum . herkese çok yardımcı olacağını düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64834.92
ETH 2540.16
USDT 1.00
SBD 2.67