SteemAuto Nedir?, Nasıl Kullanılır?

in #tr6 years ago (edited)

Steemauto, eski Streemian benzeri bir site. Oylamaları, paylaşımları vb. otomatiğe almak için araçlar sunar. Site, Steemfollwer'in de kurucusu olan @mahdiyari tarafından geliştirildi. Bir e-posta ve kendi seçeceğiniz şifre ile siteye üye olabilirsiniz. Kullanıcı adı olarak Steemit'teki kullanıcı adınızı seçmeniz gerekiyor. Üyelik sırasında verilen kodu "Memo" kısmına yazarak @steemauto hesabına 0.001 SBD göndererek hesabınızı doğrulayabilirsiniz. Sitenin, sizin adınıza oylama yapabilmesi, zamanlamaya bağlı paylaşım yapabilmesi ve ödül toplayabilmesi için Steemconnect ile hesabınızı Steemauto'ya bağlamalısınız. Gelelim sitenin sunduğu hizmetlere.

Resim1.png

Curation Trail: Bu kısımda popüler içerik oylayıcılarını takibe alarak, onların oy verdiği içeriklere hesabınızın da oy vermesini sağlayabilirsiniz. Küratör hangi oranla oylama yaptıysa hesabınız da aynı oranla oy verir. Bu sayfadan kendi kürasyon izinizi de oluşturabilirsiniz.

Fan Base: Bu sayfada paylaşımlarını beğendiğiniz kullanıcıları oylama takibine alabilirsiniz. Hesabınız, fanı olduğunuz kullanıcıların yeni paylaşımlarına belirlediğiniz süre sonunda, belirlediğiniz oranda oy verir.

Scheduled Post: Zamanı ayarlanmış paylaşımlar yapabileceğinz sayfa. Başlığınızı, içeriğinizi ve anahtar kelimeleri oluşturun. Ve paylaşımınızın kaç saat sonra yayınlanacağını seçin.

Upvote Comments: Bu kısımda paylaşımlarınıza yapılan yorumları oylayabilirsiniz. Gerekli kullanıcıları, oylama oranı ve oylama zamanını seçin ve kaydedin. Bu özelliği kullanarak yorumcularınızı oylama yaparak destekleyebilirsiniz.

Claim Rewards: Bu kısımda gerekli ayarları yaparsanız cüzdanınıza gelen yazar ve kürasyon ödülleri otomatik olarak toplanır ve cüzdan bakiyenize eklenir.

Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek dileğiyle, takipte kalın. @sorucevap Trail

Görsel kaynağı: Steemauto.com

Sort:  

hocam gercekten bızı aydınlatıyorsunuz tesekuurler

Çok Güzel Açıklamalar Yapıyorsunuz katılalı 10 gün oldu Bütün Meraklarımı Sizin Sayenizde Gideriyorum :))

Teşekkür ederim :)

hocam adeta steemitin evlıya celebisi gibisin

Sağolasın hocam. Estağfirullah. Daha neler var keşfedilecek 😁

Burada görüp, kurcalamaya başladım. Eski muadilinin sbd 1 dolarken bile 20 TL olduğu düşünülürse /üstelik her ay, gayet güzel bir hizmet.
Paylaşım için teşekkürler.

Ben teşekkür ederim. Üstelik bunda oylama zamanını şaşırma vb. şeyler de olmuyor, kullandığım kadarıyla.

Steemit konusunda, botlar konusunda baya eksiğim var. Sayenizde bişeyler öğrenmeye başlıyorum :)

Başarılar. Araştırdıkça basitleşiyor, devam 😊

You got a 15.84% upvote from @postpromoter courtesy of @sorucevap!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Aslında güzel kurulmuş bir sistem, ancak Busy gibi giriş yaparken direkt Steemconnect hesabına bağlanmasını tercih ederdim, böylece başka bir hesapla giriş yapmak gerekmezdi. Böyle faydalı bir rehberin Türkçe olarak sunulması güzel olmuş. Verilen bilgiler kısa, ancak gayet açıklayıcı ve gerekli kısımları içeriyor.
Yeni kullanıcılar için önemli bir bilgilendirme yapmak istiyorum. Bu şekilde otomatik oy verme ve yazı gönderme sitelerine fazla güvenmemenizi öneriyorum. Çünkü bant genişliğiniz otomatik oylar yüzünden oldukça azalacaktır ve planladığınız gönderiler de bu yüzden zamanında gönderilemeyebilir. Bundan dolayı steemd internet sitesinden bant genişliğinizin yeterli olduğuna emin olun. Özellikle son günlerde Steemvoter yüzünden ben bant genişliği sorunları yaşadım. Kesinlikle çok can sıkıcı bir durum, o yüzden dikkatli kullanmanızı öneririm.

Standart ayar olarak voting power 70% altındaysa beğeni yapmayı durduruyor. İsterseniz bu ayarı değiştirebilirsiniz.

Bunu bilmiyordum, steemvoter'da da aynı seçenek var mıdır? Ben SteemAuto kullanmıyorum.

Maalesef bilgim yok steemvoter kullanmıyorum.

This post has received gratitude of 8.13 % from @appreciator thanks to: @sorucevap.

Kullanmakta fayda var. Özellikle zaman ayarlı post paylaşma kısmını beğendim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66740.62
ETH 3336.11
USDT 1.00
SBD 2.72