You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemAuto Nedir?, Nasıl Kullanılır?

in #tr6 years ago (edited)

Aslında güzel kurulmuş bir sistem, ancak Busy gibi giriş yaparken direkt Steemconnect hesabına bağlanmasını tercih ederdim, böylece başka bir hesapla giriş yapmak gerekmezdi. Böyle faydalı bir rehberin Türkçe olarak sunulması güzel olmuş. Verilen bilgiler kısa, ancak gayet açıklayıcı ve gerekli kısımları içeriyor.
Yeni kullanıcılar için önemli bir bilgilendirme yapmak istiyorum. Bu şekilde otomatik oy verme ve yazı gönderme sitelerine fazla güvenmemenizi öneriyorum. Çünkü bant genişliğiniz otomatik oylar yüzünden oldukça azalacaktır ve planladığınız gönderiler de bu yüzden zamanında gönderilemeyebilir. Bundan dolayı steemd internet sitesinden bant genişliğinizin yeterli olduğuna emin olun. Özellikle son günlerde Steemvoter yüzünden ben bant genişliği sorunları yaşadım. Kesinlikle çok can sıkıcı bir durum, o yüzden dikkatli kullanmanızı öneririm.

Sort:  

Standart ayar olarak voting power 70% altındaysa beğeni yapmayı durduruyor. İsterseniz bu ayarı değiştirebilirsiniz.

Bunu bilmiyordum, steemvoter'da da aynı seçenek var mıdır? Ben SteemAuto kullanmıyorum.

Maalesef bilgim yok steemvoter kullanmıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57452.21
ETH 3016.39
USDT 1.00
SBD 2.36