Todays Vlog ( objektife yakaladiklarim )steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

Screenshot_20171111-162223.png
Bugün objektifime dedimki hadi seninle beraber
Guzel kareler yakalayalim ve tamam dedi bana bizde koyulduk yola ...
Birde baktikki denizin üstünde bir kedicik rızkını arıyor yatmıs pusuya nasibine düsücek bir baliğı bekliyor ,kare cok hostu hemen dondurduk zamanı ve bir kare aldık mucadeleden....
Screenshot_20171111-162352.png
Pesinden hemen ardin sıra bir martı sorti yapi verdi denize oda neee mukemmel bir mucadelede onumuzde gerceklesiyordu tabi onuda cektik hemen ...
Screenshot_20171111-162030.png
Ardin sira yardim edelim dedik ve bizde bir somun ekmegi onlarla. Paylastik
Screenshot_20171111-162303.png
Sonra bir capkin kusu bilmem bilirmisiniz kapi verdi lokmasini gozlerimizin önünde ...ahh capkin kusu ahhh
Screenshot_20171111-162411.png
Sonra dalgalar hasmiymis gibi dovmeye basladi kiyilari belliki birseylere kizmisti sakin deniz arasindaki husumet nedir bilinmez ama bu kavgadan bize kalan iste bu kare idi
Screenshot_20171111-162241.png
Umarim begenmissinizdir....😃😃😃
Yani kafsmizi bir kaldirsak bir baksak etrafimiza hayati daha dolu yasayacagiz sekuler yasamdan siyrildigimiz olcude yol alacagiz hayatta sayhi ve sevgiyle
EN UZUN YOLDUR INSANIN ICINE DOGRU GIDEN YOL...

Sort:  

hayvanları görmek kendi ruhumu görmek anlamına gelir bana hep..Müthiş olmuş kardeşim

Fotograflar cok guzel renkleri cok canli hangi marka makineniz? Bu aralar bitane almayi dusunuyorumda :)

Cannon dostum

Bende Canonlara bakiyodum 200d ile 750d arasinda kaldim fiyatlari hemen hemen ayni tabi deneyimim olmadigindan hangisi iyidir bilemiyorum.

Ben 200 d yi tavsiye ederim dostum cok basarili bir makine

Kucuk olmasida avantaj gibi sanki tasimasi gittigin yere goturmesi kolay olur. Bakalim biraz daha arastirayim hatta nikona da bakmam lazim o nasil. Almisken iyi birsey olsun istiyorum cok ta amator olmasin o yuzden deneyimi olanlara soruyorum surekli. Hatta bunun hakkinda bir paylasim yapsam fena olmaz deneyimli bir cok arkadas vardir steemitte. Gelecek her yorum kafamda biraz daha sekillendirecektir alacagim makineyi :) Tavsiyen icin saol

Cok haklisin iyi bir paulasim konusu olur bencede

cok güzel olmuş emegine salık

Teşekkürler dostum

Harika fotoğraflar, emeğinize sağlık. Çok beğendim. Yazıyla da bütünleşince çok güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler fotoğraflarınızı bizimle paylaştığınız için.

Ben tesekkur ederim ...moral ve motuvasyon verdiginiz icin

çok güzel resimler

Tesekkur ederim motivasyonunuz icin

selam guzel paylasım olmus gercekten

Congratulations @slas! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

her karesi dolu dolu... insanın içine huzur veriyor adeta. devamını dileriz @slas

Tesekkurler

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58431.12
ETH 3142.83
USDT 1.00
SBD 2.43