Sort:  

Cannon dostum

Bende Canonlara bakiyodum 200d ile 750d arasinda kaldim fiyatlari hemen hemen ayni tabi deneyimim olmadigindan hangisi iyidir bilemiyorum.

Ben 200 d yi tavsiye ederim dostum cok basarili bir makine

Kucuk olmasida avantaj gibi sanki tasimasi gittigin yere goturmesi kolay olur. Bakalim biraz daha arastirayim hatta nikona da bakmam lazim o nasil. Almisken iyi birsey olsun istiyorum cok ta amator olmasin o yuzden deneyimi olanlara soruyorum surekli. Hatta bunun hakkinda bir paylasim yapsam fena olmaz deneyimli bir cok arkadas vardir steemitte. Gelecek her yorum kafamda biraz daha sekillendirecektir alacagim makineyi :) Tavsiyen icin saol

Cok haklisin iyi bir paulasim konusu olur bencede

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57951.76
ETH 2347.51
USDT 1.00
SBD 2.36