Jumbot Hakkında

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar. @jumbot'un ödüllü etkinliği kapsamında sizlere Jumbot Projesi hakkında görüşlerimi belirteceğim.

Yaklaşık bir aydır Jumbot-T3 üyeliğine sahibim. Kurallarda günlük 0,26 SBD upvote dense de curation trail'i saymazsak sadece jumbot'tan yaklaşık günlük 0,41 upvote alıyorum. Botlarla uğraşmaktansa günlük direkt upvote almak çok güzel birşey.

U5dtvTHQfTUoCzjomq1Lc6tpBbAKBmW_1680x8400.jpg
Resim Kaynağı

Bildiğiniz gibi T1, T2 ve T3 şeklinde üç farklı üyelik seçeneği var. @jumbot'un sayfasından ya da discord kanalından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Aylık ücrette çok uygun; üyelik türüne göre değişmekle birlikte 1 ya da 2,5 SBD ödüyorsunuz. Steemit Türkiye camiasına bu şekilde güzelce destek oluyorlar diyebiliriz.

Bir de hergün "Günün en jumbo yazısı" adı altında 2 güzel içeriği çekip ekstradan oylanmasını sağlıyorlar. Böylece trliste gibi güzel içerik oluşturduğunuzda ödüllendirilmiş oluyorsunuz. Ben steemit'e ilk başladığımda paylaşımımım kalitesine hiç önem vermiyordum. Çok yazsam da bir önemi olmadığını düşünüyordum. Hatta çok eski bir yazım var -linki burada - , o kadar özenerek uzun uzun yazmıştım amahiç düşündüğüm kadar oy alamadım. Onun üzerine hevesim kaçtı ve günlük sadece bir resim paylaşmaya başladım.

Birgün cointurk'ün projeleri ile tanıştım. Konular benim için ağırdı ama güzel yazarsam iyi bir upvote kazanıyordum. Oradaki projeler ile Steemit Türkiye topluluğu ile tanışmıştım. Daha sonra trliste ve en son jumbot, onlar sayesinde steemit'te artık daha özenli yazılar yazıyorum ve insanlarım içeriklerimi okuyup yorum yaptıklarını görüyorum.

U5dsU5u4RX5NtBentSbVoWxTFccD8wT_1680x8400.jpg
Resim Kaynağı

Jumbot'a katkılarından dolayı teşekkür ederim. Umarım hepimiz daha çok kazanırız da T9 diye aylık ücreti 50 SBD olan bir üyeliğe geçebilirim :). Jumbot için önerim şu şekilde olacak, günün en Jumbo yazısı seçilirken bir gün önceden bir konu başlığı seçilebilir; böylece sizin yazı seçmeniz daha kolaylaşır. Ama konu çok spesifik olmamalı, çok daha genel olabilir. Böylece tanınırlılığınızın artacağı kanaatindeyim.

Gelecek yazılarda görüşmek üzere...

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sjomeath from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba @sjomeath,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58445.33
ETH 3158.42
USDT 1.00
SBD 2.22