steem alınırmı ben sımdı aldım

in #tr6 years ago


arkadaşlar 1780 adet steem aldım 0.00036,100 satosılerden bakalım neler olacak kısa vadede kar elde edecekmıyım izleyip görelim bakalım
burda btc artırarak ıslem yapacam kar elde etmeye calısacam

Sort:  

iyi bir yerden giriş yapmıssınız

tşk ederim

I'm just looking to establish a position in the Steemit community, and would appreciate to find some people like me, so we can mutually support one another. subscribe @coinlocket

takip

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60647.08
ETH 3349.71
USDT 1.00
SBD 2.47