Couchsurfing

in #tr7 years ago

F8DAA1CC-029E-4C9C-B37D-A14424F80E63.jpeg

Merhabalar, bugün sizlere bazılarınızın bildiği, bazılarının ilk defa duyduğu, bazılarınızın ise kullandığı bir siteden bahsetmek istiyorum.

https://www.couchsurfing.com

Bir misafirperverlik sitesi olur kendileri. Elbette yanlış veya kişisel uygunsuzluklar vardır ama biz Türk misafirperverliğini gösterme, farklı ülkelerden yeni insanlar tanıma şansına sahip olduk.

Siteye yaklaşık Üç yıllık bir üyeliğimiz mevcut. Birleşmiş milletler elçisi gibi çalışan kızım sayesinde Bugüne kadar Çinli, Endonezyalı , Meksikalı, Nijeryalı, Makedonyalı, Koreli, Polanyalı ve Rus misafirlerimiz oldu.

FA904CD8-F06A-4C0B-8530-87F559ED639C.jpeg

Site misafirlerin ve ev sahiplerinin birbirini puanladığı veya tavsiye ettiği bir sistem üzerinden çaşılıyor. Yani itibar puanı yüksek biri iyi bir ev sahibi veya misafir anlamına geliyor.

Henüz kimse de misafir olmadık, biz daha çok ağırlama kısmıyla ilgiliyiz😊
Meraklısına duyurulur:)

174F6523-4260-4B17-A523-421408C9C7CC.jpeg

Hi, I would like to talk to you today, perhaps on a site some of you know and some of you use.

I https://www.couchsurfing.co

It's a hospitality site themselves. Of course there are wrong or personal inconveniences but we have the chance to show Turkish hospitality and to get to know new people from different countries.

We have about three years membership on the site. Thanks to my daughter working as a United Nations ambassador, we have had Chinese, Indonesian, Mexican, Nigerian, Macedonian, Korean, Polish and Russian guests.

The site is run through a system where guests and hosts rate or recommend each other. So a person with a high reputation score means a good host or guest.

We are more interested in the hospitality section
Announced for curiosity :)

Sort:  

Couch surfing is a brilliant site and more than travel it lets you live the place. Meeting locals and staying with locals just adds charm to the whole trip

Absolutely I agree With you.

İyi niyetlerle insanlarla etkileşimde olmak güzel dostluklar biriktirmek çok güzel. 🙂

Evet öyle, şimdi dünyanın her yerinden dostlarımız var.

I will provide Services

Please Visit My Blog and read This Post

Introduction To Re-Steem Services by @imran786!

@imran786 is a low price re-steem services provider

Ülkemizi İyi temsil ettiğinizden şüphemiz yok 👍👍

Teşekkürler, iyi niyetiniz için ayrıca teşekkür ederim:)

Site konusunda bisiklet kullanıcısı olduğum ayrıca yabancı dilimi geliştirmek istediğim için bilgim var. Ancak henüz birilerini evimizde ağırlama konusunda cesaret gösteremedik. Açıkçası biraz çekiniyorum ama yinede harika bir düşünce sistemi.

İlk misafirimizde biz de tedirgin olmuştuk, gelen misafir bile belki bizden daha cesurdu:)

Çok güzel bir uygulamaymış. Ben de misafir olmak isterdim. Farklı bir kültürden insanlarla tanışmak güzel olur 😊

Evet güzel bir uygulana. Referans özelliği de çok iyi.

eminim ki ülkemizi ve insanlarımızı en güzel şekilde temsil etmişsinizdir😊

benim bu siteden bikaç ay önce haberim oldu, youtubeda gezerken bi videoda şeker bi kız dünyayı dolaşıyormuş ona denk geldim çok da beğendim açıkçası, bu Türk kızının özgüvenine hayran olmuştum🙆

Teşekkür ederim iyi niyetiniz için, özgüvene ben de hayran oldum. İlk misafirimizde biz de tedirginlik yaşamıştık, sonra baktık problem yok devam ettik:)

sizde ne hikâyeler vardır, ara ara yazsanız da okusak🙆

Hatırlatmanız çok iyi oldu, yazayım🤗

okumak için sabırsızlanıyorum🙄

Tam benlik mis misafiri de, misafir olmayi da cok severim😀

Çok güzel bir paylaşımda bulunmuşsunuz. Teşekkür ederim.
Bu konu ile ilgili daha detaylı bir makaleyi bekliyorum sizden ;)
Şimdiden teşekkürler ...

Ben teşekkür ederim, en kısa zamanda yazarım inş.

Haberim yoktu böyle bir siteden. Çok teşekkürler 🤗

Ben teşekkür ederim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50