Eskişehir

in #tr6 years ago

Yazımı yazmadan açtığım beethoven ın 5. Senfonisine selam olsun! Toplanın chinaskiler eskişehir anımı anlatıyorum. imageSıradan bi günde okula gidip geldiğim boş beleş zamanımın birinde akşam oturduk arkadaşlarla konuşuyoruz ne kadar boş yaşıyoruz işte ot geldik bok gidicez! HAYIRR! Dedim bok gitmicez heryeri gezicez her yeri görücez en azından üniverste yıllarımızı gezerek geçirdik diyebilicez. Bu lafımın üstüne şahlanan arkadaşlarımdan fikir gümbürtüsü ama nasıl bi gümbürtü biri diyo parise gidelim biri diyo hindistana gidelim hayaller büyük ama hesabı ödiyemeyiz diye kafeye bile gitmemişiz. Dedik toparlanalım kendimize gelelim Türkiyenin venediği ESKİŞEHİR var az ilerde oraya gidelim. Bekledimki birileri bahane üretir iptal olur yada ertelenir. Vay arkadaş hepsi tamam demezmi viyanayı kuşatmaya gidiyoruz sanki hadi yarın gidelim denildi en son ama cepler boş. Napalım napalım dedik otostop çekelim. Hemen gittim yurda çantamı hazırladım bi yandan endişe var bi yandan heyecan... sabah erken çıkıcaz ama ben uyuyamıyorum neyse sabah olur yola bi çıkarım kimse telefonu açmıyo Allahım herkes uyuyo. Tabi dururmuyum ister gelsinler ister gelmesinler vurdum kendimi otostopa tek erkek kaldırmışım elimi araba bekliyorum bide eskişehir yazılı bi karton hazırladım ama karton kafamdan küçük. Bazı şoförler gülüp geçiyo bazıları yavaşlıyo yanlarına gidicek gibi oluyorum tekrar hızlanıyolar filan güneşin altındayım yapılırmı ulaaaan. Neyse şansım döndü dönmesine ama eskişehire gidene kadar 8araba değiştirdim tabi gün içinde arkadaşlarım dönüş yapıyolar nerdesin, aa nasıl çıktın filan dedim gidiyorum ben. Eskişehire ulaştım akşam olmak üzereydi couch bulup geceyi biyerde geçirmem lazım direk yazdım internete sağolsun orta yaşlarda bi abimiz yalnız bırakmadı beni sokaklarda aldı evine birde çene var adamda aman Allahım susmuyor. Ulan uykum var yorgunum 10saat yol çekmişim. Velhasıl kelam o geceyi geçirdim orda sabahta erkenden çıktım bizim çocuklar basmışlar parayı otobüsle gelmişler. imageBuluştuk düşük bütçeli bi kahvaltı yapıp hemen gezmeye başladık ama biz sanıyoruzki iki günde bitiremeyiz meğersem bi gün yetermiş eskişehire düştük yollara porsuk çayı, adalar,odun pazarı,sazova parkı, kentpark,devrim arabasını görene kadar gezdik 8kişi. Hepimiz ördek yavrusu gibiyiz bi oraya bi buraya şarkılar türküler parklarda çocuklar gibi oynıyan 20li yaşlarında 8kişi! image Akşam olunca da internetten buldugumuz 1+1 eve doluştuk muhabbet gırgır derken herkes koyun koyuna uyumuşuz. Sabah bi kalktım kafamın üstünde ayak var durumun vehametini düşünün artık... Tabi her yeri gezmişiz bi günde ertesi güne yapılıvak bişey kalmadı napalım gidelim desik bi gün için Antalyadan kalkıp eskişehire git bi günde bitir geri dön olucak işmi dersin ama olucak iş valla otostobun zevki ayrı güzel couch evinin zevki ayrı güzel arkadaşlarla geçen o dolu solu bi gün apayrı güzeldi herkesin boş zamanlarında gezmesi dileğiyle hoşça kalın...

Sort:  

Universite yillari guzeldir. Gencsin, kafan daha bir yerinde, vakit bol fakat bir eksik var, para. Para olmayinca da oluyor, ama bir yere kadar.

Ben de universitedeyken iki arkadasimla bir gun boyle otostopla Bursa'ya gitmistim. Ayni sizin gibi "ya biz ne bok adamiz, kos kos otuyoruz,gezelim, tozalim" falan derken gazladik birbirimizi ve kendimizi Bursa'da bulduk. Bizim mesafemiz kisaydi, Bilecik-Bursa. Otobusle iki saat mesafe normalde. Sagolsun kamyoncular yolda birakmadi bizi. Bayagi da eglenmistik. Sizlere Bursa'yi da tavsiye ederim. Gezecek gorecek epey bir yeri var. Sanirim bir iki gun yeter.

Anıları ilk günümdeymiş gibi aktarıyorum o günden sonra nice yerler gezdik nasip olursa bursayıda katarım planlarıma teşekkür ederim. :)

Congratulations @sermetizm! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @sermetizm! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58100.37
ETH 3135.49
USDT 1.00
SBD 2.24