You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yorum Etkinliği

in #tr6 years ago

Güzel bir düşünce ama işin Whale kısmı biraz sorun çıkarabilecek türde bir şey. Bazı hesaplar gereksiz gördüğü veya anlamadığı mesajları spam olarak algılayarak downvote edebiliyor.

Burada amaç TR'yi sıralamada yükseltmek olmalı ki zaten yükseldikçe dikkat çekmeye başlayacağız.

Sort:  

O zaman bunu yapacak kişiler İngilizce bilenler olsun ve mantıklı şeyler yazalım. Her gün ufak tefek değişiklikler yapar tekrar yollarız diğer balinalara.

Böyle olur mu sence?

#tr etiketi gelişirken bir yandan da dikkat çekmeye başlarız diye dedim.

Onların paylaşımlarıyla ilgili yorum yazılabilir ve mesajın alt kısımına #tr eklenebilir veya #tr etiketi hakkında durumu açıklayan ufak birkaç cümle yazılabilir.

Bunun gibi diyorum işte ben de, yapılırsa çok güzel olmaz mı dikkat çekmek açısından?

Yapılabilirse tabii ki güzel olacaktır ama Türkçe yorum yazmaktan bi haber olan toplulukta bunu yapabilmek zor olacaktır :D

Bakalım, katılımcıları bekliyoruz. Sizden başlayalım, whale ler için günde 2 yorum atmaz mısınız?

Whale olayı için söz veremem belki ama Türkçe yorumlara katılım gösteririm.
Etiketlersin beni

Tamamdır not aldım 😇
Kaldı 7.

Kısa bir teşekkür edip güzel paylaşım olduğunu dile getirmek de yeter.

Evet ama yorumda #tr etiketi ile geldiğimizi belirtebiliriz mesela ;)

Evet. Mutlaka. Eminim daha #tr etikenin farkında olmayanlar vardır. Böylelerinşn tanıması için gerekli.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63773.27
ETH 2738.52
USDT 1.00
SBD 2.59