SEKTE-i US [AYRILMALIYIZ]

in #tr6 years ago

AYRILMALIYIZ



 

Gizlemem gerektiğini düşündüğüm tek şey sen oldun. Seni içimden yaşattım bu güne dek ve şimdi içimden öldürmenin yollarını arıyorum. Yıllardır farkımda da değilsin. Bu, çok acıtıyor canımı. Düşünebiliyor musun, her yerimdesin, her şeyimdesin; fakat beni fark etmiyorsun; çok üzülüyorum.

Ellerimden tut. Tut ellerimden ki düşecek olursam fazla derine olmasın. Biliyorum, altımda koca bir cehennemin yattığını; hatta sabırsız çağırışlarını duyuyorum uykularımda.

Uykularımın tadı tuzu yok anlayacağın. Yalnızlığımın tek dostu uykularım, sevdamı güvenle fısıldayabildiğim uykularım.

Yeryüzüne dokudum seni, gökyüzüne de. İçim dışım sen olmuşken şimdi nasıl ayrışacağız? Elimi de tutmayacaksın, biliyorum!

Adem Şahin - Sekte-i Us

@sahinadm

Görsel: Jack Vanzet


Posted from my blog with SteemPress : http://www.sahinadm.tk/2018/09/sekte-i-us-ayrilmaliyiz

Sort:  

Congratulations @sahinadm ! You received a 4.38% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 100 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Yeryüzüne dokudum seni, gökyüzüne de. İçim dışım sen olmuşken şimdi nasıl ayrışacağız?

çok güzeel..🤗

Anlık gelişen bir şeyedi. Paylaşmayacaktım aslında. Beğenmedim; ama @sudefteri güzel diyorsa sevinebilirim.

Posted using Partiko Android

haksızlık ediyorsunuz, alınmasın sonra bu içten cümleler:)

Alınmaları için bir sebep olmadığını biliyorlar. Kendileri ile barışıktır içten ve çirkin cümleler. :)

İnanın bu güne kadar yazdığım yazıların sadece bir tanesini sevdim.

Posted using Partiko Android

o yazıyı burada paylaşmış mıydınız acaba?

zaten en güzel olan şeyler genellikle beğenmediklerimiz arasından çıkar, tıpkı yıldız tilbe ve aysel gürel'in en sevilen şarkılarının çöpe atılanlar içinden çıktıkları gibi:)

O yazıyı paylaşmıştım evet. Sanırım ilk ve tek olacak. Aslında şimdi tekrar okuduğumda bundan da soğuduğumu fark ettim. :)

ben o yazıyı okumamışım şimdi fark ettim..

baştaki müziğin korkunçluğundan kelimelere odaklanamadım, karanlıkta ve son seste dinlememek lazımmış:)
korku filmlerini severim aslında ama baya ürkütücü geldi şu atmosferde:)

Müzik korkuyu değil acıyı temsil ediyor i; ama ortam algıları değiştirebiliyor. :))

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Congratulations @sahinadm! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62629.89
ETH 2572.37
USDT 1.00
SBD 2.74