You are viewing a single comment's thread from:

RE: Coin Borsalarına Mektup ;)

in #tr6 years ago

Çok güzel olmuş. Ve etkili olacaktır. Ellerine emeklerine sağlık.

Bu yazıda #edebiyat etiketini kullanabilirdin. #tr etiketi başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullanan yazarlarımıza @edebiyat olarak upvote ve resteem ile destek olmaya çalışıyoruz. Böylece #tr etiketi üzerine yazan içerik kalitesi sahibi yazarlarımızı #tr çatısı altında #edebiyat odasında birbirne daha yakın olmalarını sağlıyoruz. Bu gerçekleştikçe #tr etiketinin gelişimi hepimizin istediği gibi daha hızlı büyüyecektir.

Sizi #tr topluluğunun kabul görmüş olduğu #edebiyat topluluğuna samimiyetle davet ediyorum.

Sevgiler.

Sort:  

Tşekkürler ;)
Ben de @tnx hesabından #sanat etiketine destek olmaya çalışıyordum. Güzel oldu bu ;)

Mesele oy değil ama #edebiyat'çıların hoşuna gider diye güncelleyip #edebiyat etiketi koydum ;)

Müteşekkirim efendim. Mektubunuz çok samimi ve içten olmuş. Sizin gibi yazarlara ihtiyacımız var #tr ve #edebiyat olarak.

Mektubunuz @edebiyat tarafından upvote ve resteem ile desteklenmiştir. Dilerseniz Steemit Edebiyat Hareketine Discord'tan da katılım sağlayabilirsiniz. Manifestomuz hoşunuza gidecektir.

Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64099.19
ETH 2538.77
USDT 1.00
SBD 2.67