You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #7: Avina

in #tr5 years ago

Ya hocam. Sen var ya mükemmel bir şeysin. Ben senin bu içtenliğinle her zaman gurur duymuşumdur, mutlu olmuşumdur. Evet seninle başladığımız yolda şimdi onca arkadaş olduk ve çok iyiyiz. Böyle iyi olduğun için, vefakâr olduğun ve mükemmel bir şair olup bize şiirlerinle huzur verdiğin içi teşekkür ederim. Her zaman şiirlerin gibi toplumcu oldun ve öyle kalmaya da devam edeceksin biliyorum.

Aslında çok uzun ansiklopedik bilgilerden oluşan ve bir konuyu aynı cümlenin başka şekilde söylenmesiyle ortaya çıkan yazıları okumayı pek sevmiyorum doğrusu, çünkü yazıların genelinde öyle bir sıradanlık var ki sonuna kadar hep aynı satırları okumuşsun hissi veriyor bana.

Grafik analizlerimi yazarken hep bunu düşünüp korkmuşumdur hocam. O sıradanlık eğer varsa acilen çözüm bulmamız lazım. Ne yapsak? :))

Saydım 4 yerde @sahinadm geçiyor, bir yerde @edebiyat geçiyor ve @tahirozgen de 1 yerde geçiyor. Beni daha çok seviyorsun demek oluyor bu, biliyorum. :))

Ağrı Dağı'nı benim o dağı sevdiğim kadar sevemezsin, asla! :))

Ve @damla, her zaman olduğu gibi bu röportajda da güzel hatta çok çok güzel iş çıkarmışsın. Sorular çok güzel. Ellerine, emeklerine sağlık. :) Çok sevdim ya. Gittikçe daha güzel oluyor.

Sort:  

Çok teşekkür ederim hocam seviyorum seni, @tahirozgen dostumu @edebiyat projesini (burada isimlerini anayım belki durumu eşitleriz 😉)
Sizleri tanımaktan çok mutluyum en büyük kazancım bu platformda bütün ekip arkadaşlarımdır.
Ben sadece boy ölçüştüm Ağrı Dağı'yla aranıza girmeyeyim.
Evet @damla harika işler çıkarıyor röportajın güzelliği oradan, sabrı ve benim gibi acemi birine yardımları için tekrar teşekkür ediyorum kendisine...

Beni seviyor musun gerçekten? :)

Posted using Partiko Android

Seni sevmemek mümkün mü?
Sana olan sevgimiz bizi buralara getirdi :)

Ben de seni ve @tahirozgen'i bir de @damla'yı, @maonx'i, @sudefteri, , @baycan, @revan746, @neokuduk, bir de @etasarim, @tugbabeauty, @kabasakal, @ruen'i bir de @steinhammer'ı seviyorum. Evet öyle yapıyorum. Aynen öyle yapıyorum.

Posted using Partiko Android

biz de @edebiyat'ı seviyoruz hem sevmeyen mi var aa:)

Teşekkür ederim @sudefteri. Aziz bir insansın.

Posted using Partiko Android

Peki ya @sahinadm ?
Onu sevmiyor musun?

Kendini sevmeyen bir başkasını sevemez kanımca. :))

Posted using Partiko Android

Tabi insan önce kendinden başlamalı sevmeye bak bu güzel bir yazı konusu olur :)

Şok şok şok: @avina ayak üstü yazı konusu buldu!! :D :D

Biz de sizin gibi güzel kalpli bir insan tanıdığımız için çok şanslıyız:)

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56373.71
ETH 2972.37
USDT 1.00
SBD 2.12