You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #7: Avina

in #tr5 years ago

Çok teşekkür ederim hocam seviyorum seni, @tahirozgen dostumu @edebiyat projesini (burada isimlerini anayım belki durumu eşitleriz 😉)
Sizleri tanımaktan çok mutluyum en büyük kazancım bu platformda bütün ekip arkadaşlarımdır.
Ben sadece boy ölçüştüm Ağrı Dağı'yla aranıza girmeyeyim.
Evet @damla harika işler çıkarıyor röportajın güzelliği oradan, sabrı ve benim gibi acemi birine yardımları için tekrar teşekkür ediyorum kendisine...

Sort:  

Beni seviyor musun gerçekten? :)

Posted using Partiko Android

Seni sevmemek mümkün mü?
Sana olan sevgimiz bizi buralara getirdi :)

Ben de seni ve @tahirozgen'i bir de @damla'yı, @maonx'i, @sudefteri, , @baycan, @revan746, @neokuduk, bir de @etasarim, @tugbabeauty, @kabasakal, @ruen'i bir de @steinhammer'ı seviyorum. Evet öyle yapıyorum. Aynen öyle yapıyorum.

Posted using Partiko Android

biz de @edebiyat'ı seviyoruz hem sevmeyen mi var aa:)

Teşekkür ederim @sudefteri. Aziz bir insansın.

Posted using Partiko Android

Peki ya @sahinadm ?
Onu sevmiyor musun?

Kendini sevmeyen bir başkasını sevemez kanımca. :))

Posted using Partiko Android

Tabi insan önce kendinden başlamalı sevmeye bak bu güzel bir yazı konusu olur :)

Şok şok şok: @avina ayak üstü yazı konusu buldu!! :D :D

Ben konuyu buldum artık kim yazar karışmam benim aklımda başka bir yazı var biraz gündemle alakalı :)

Biz de sizin gibi güzel kalpli bir insan tanıdığımız için çok şanslıyız:)

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59085.79
ETH 2543.81
USDT 1.00
SBD 2.36