KAFAMDA KİMSESİZ KALMALAR

in #tr5 years ago

senden bana kimsesiz kalmalar nasip oluyor
fütursuz sevişmelerimiz yine son bulmuyor
fakat yaşlanmış dudaklarımız kırışık
her çizgisinden sevgimiz nehir olup karışıyor
eh biraz da kıskanıyor gençler bizi apaçık
bana senden kimsesiz kalmalar nasip oluyor

o-old-couple-holding-hands-facebook.jpg

kimsesiz kalmalar senden nasip oluyor bana
ayrılışın bir hoş ciheti vardır ki
mütenekkiren gelip mütenebbih gitmesi
sonunda sesimden sana şiir oluyor
her nefesim her bakışım göklere ve her duruşum
sana bir basamak yaklaştığımda
nasip bana senden oluyor kimsesiz kalmalar

Kafamda bir yaşlı amca belirdi ansızın, bir de teyze. Tüm yaşanmışlıkları ile, sevmeleri ve sevilmeleri ile belirdiler kafamda. Evet, evet; sevdiler birbirini. Çok sevdiler. Sevgileri o kadar büyüktü ki ancak bir sene yaşatabildim onları kafamda. Kafam kaldırmadı. Önce teyze öldü ilk bendi söyleyerek. Sonra ikinci beyit göklere ders olup yükselirken amca öldü. Birkaç saat geçti iki ölüm arasından. Kafam da öldü sonra.

Yaşlı bir çiftin söylediği bu bentler, içimde bir daralmaya, sızıya ve bir o kadar da nedense; mutluluğa sebebiyet veriyor uykularımda. İçim de öldü sonra. Zamanın en inceldiği, kopmak üzere olduğu yerlerinden biridir uykularım. Uykularım da öldü sonra, zaman da.

@sahinadm


Görsel

Sort:  

Hocam gene çok farklı bir buuttayken yazılmış yazılar görüyorum :) Arada kaybolmanız işe yarıyor sanırım, eli boş dönmüyorsunuz :) Bu arada günlük 3 postla rekora gittiğiniz gözümden kaçmadı :D

Elinize sağlık, çok edebi bir şiir ve yazı olmuş.

Teşekkür ederim hocam. Mutlu oldum. Kaybolmalar işe yarıyor gerçekten. :))

İçim de öldü sonra.

yolculuk esnasında hep ölüm vardı aklımda..
ölüm.. şu an şu saniyede ölürsem diye düşünüp olabilecekleri kafamda yaşadım, bu yazıyı ve şiiri okumak sanki başka bir yerde aynı şeyin hissedildiğini öğrenmek gibiydi iyi geldi gibi..

senden bana kimsesiz kalmalar nasip oluyor

tekrar teşekkür ederim

Yerini bulmuş bir şiir oldu demek ki. Tıpkı limanını bulmuş bir gemi, yuvasını bulmuş bir güvercin, annesini bulmuş bir karınca ya da alacağını bulmuş bir azrail gibi. Olsun. O da güzel bir bakıma.

Ben teşekkür ederim. :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Tanrı bizi; kimsesiz ölümlerden uyanıp, kafalarda yaşlanan gençlerin kıskançlığından korusun.

Tanrı kimseyi, kimsesiz bırakmak isteyen kimselere kim yapmasın.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58484.86
ETH 3100.06
USDT 1.00
SBD 2.40