FIRÇA İLE KALEMİN HİKAYESİ

in #tr6 years ago (edited)



FIRÇA İLE KALEMİN HİKAYESİ



Ben bazen hatta sık sık tanrının fırçalarından ve boyamalarından söz ederim. Çünkü onun etkileyici bir ressam olduğunu düşünüyorum. Nasıl ki benim elimden kalemim düşmüyorsa onun elinden de fırçası düşmüyor.

Anlaşamadığımız bir nokta var ki sensin o ikimiz de tema olarak seni seçiyoruz ve, ve hep o kazanıyor.

Benim sevindiğim, onunsa üzüldüğü belki de kızdığı bir durum var ki o da; senin beni seçmen.

Aslında üzülmemesi gerektiğini söylüyorum kendisine. Bakış açısını değiştirirse onun da mutlu olabilceğini anlatıyorum; fakat pek etkili olamıyorum.

Sonuçta onun fırçası benim kalemime ilham oluyor. Sanırım fazla dobra olmamdan hoşlanmıyor.

Mesela aşağıdaki şiiri yine onun fırçasından ilham alarak yazmıştım. Şiir, henüz bitmemiş bir şiirdir. Tanrının sıradaki çizimini bekliyorum.

çok üzgünüm
yorgun ve yitik bir sevdadan geliyorum
akşamüstü
gökler kıpkırmızıyken tanrı alıyor fırçasını eline
sevdamızı siyaha boyuyor ve ben
çok üzgünüm
yorgun yitik ve simsiyah bir sevdadan geliyorum

karanlık öylesine derin ve hasta ki
duvar köşelerine sığınmış çıplak kadınlar
üzüntüden kedileşmişler
bazen ben de kedileşirim
kapkara kitaplar geliyor

kitapların her bir sayfasında
duvar köşelerine sığınmış çıplak kadınlar
üzüntüden kedileşmişler
yorgun ve yitik

Sekte-i Us

@tahirozgen'in hatırı için söylüyorum bunu: "Görsel bana aittir."

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Thanks. :)

Posted using Partiko Android

hocam elinize sağlık, güzel ama resmi anlamakta zorlandım :) beni aydınlatır mısınız

duvar köşelerine sığınmış
üzüntüden kedileşmişler
yorgun ve yitik

ben bunu gördüm:)

İşte benim derdim de o zaten hocam. Tanrıya mı sorsak? :))

Posted using Partiko Android

onun etkileyici bir ressam olduğunu düşünüyorum. Nasıl ki benim elimden kalemim düşmüyorsa onun elinden de fırçası düşmüyor.

ben de böyle düşünüyorum 👌

Çiziyor vesselam. :) Teşekkür ederim yorum için.

İşte özlediğim ton. Eline sağlık hocam :)

İşte özlediğim kişi. Hoş geldin doktor. :)

Henüz yollardayım ama geliyorum :) hoş buldum :)

gayet güzelmiş herhalde son olmaz :)

İlk değil ve son olmayacak :D

son olmaz diyecektim kusura bakma :D

Estağfirullah sıkıntı yok. :)

Profilini biraz inceledim de etiket kullanımında #tr etiketini en başta kullanman etiketin daha hızlı gelişmesine katkıda bulunacak diye öneri vermeden geçemedim. Yazılarının biraz hacimli olması destekçi projelere önermemizi sağlayabilir. :)

Posted using Partiko Android

hacimli olması derken yani bende yeni kullanıyorum :D

Yani birkaç paragraftan ve en az bir görselden oluşsa. Biraz uzun olsa. Tadından yenmese. :)

Posted using Partiko Android

Hocam lütfen görselin kendinize ait olduğunu belirtirmisiniz yazınızda, bi de kopirayt deyiverin. Yoksa sizin bu görsele birileri sahip çıkıp kopirayt ederler sonra da sizi şikayet edebilerler. Sonra üzüntüden kedileşmiş kadınların çıplak tanrıları da sizi üzerler

Görsel kendime aittir. :D

Pardon buradan yazacaktım. :D

Kaleminize saglik hocam.

Teşekkür edetim canım benim. :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49