You are viewing a single comment's thread from:
RE: Steem poweri yüksəltmək. 1-ci addım. Part 1
evet anında keçiyormuş. eger bu varsa neden blocktrade üzerinden ediyorduk bunu?
evet anında keçiyormuş. eger bu varsa neden blocktrade üzerinden ediyorduk bunu?