Steem poweri yüksəltmək. 1-ci addım. Part 1

in #tr4 years ago (edited)

Steemit və Tron işbirliyindən sonra yenidən Steemitə maraq və bu yolda adddımlar atmağa başlamaq istədim. Bəlkə keçmiş günləri qaytara bilərik deyə bir ümid. Mən son illərdir ki, aktiv trade ilə məşğulam, borsalarda qazandığımın bir hissəsini steem coinə yatırım etmək və onu Steemit üzərindən dəyərləndirmək niyyəti sağlamaq qərarına gəldim. Qazanclarım müsbət profit verdikcə Steem alıb onu Steemit üzərindən steem powerə çevirmək.

sbdsp.jpg
image kredit

Hədəf olaraq günə 40-50 steem power profilimə əlavə etmək kimi bir məqsədim var.

image.png

image.png

Nə dərəcədə buna nail olacam bilmirəm. Amma hər gün rapor edəcəm profilim üzərindən.
Yeni powerlərdə görüşərik. Sağlıqla qalın.

Sort:  

Steemi, steem powera blocktrades üzerinden komisyonlu şekilde mi dönüştürdün?

abi, çok az komisyon alıyor.

Ben komisyonsuz power up yapiyorum tavsiye ederim

o ne kadar zamanla hesaba keçiyor?

Anında geçiyor. İstersen dene. Bunu bilmeyenler için postta yapabilirsin :)

Kimse bilgilendirmememis demek ki :) Bende ilk bilmediğim zamanlar blocktradesten yapiyordum sonra bunu şans eseri farketmistim. Post hazirlasyip bilgilendirebilirsin bence:)

abi, o evvellerde var idi, amma 21 gün süre içerisinde gerçekleşiyordu. şimdi anında oluyor

evet anında keçiyormuş. eger bu varsa neden blocktrade üzerinden ediyorduk bunu?

ivlvdi.jpg
Power up yaparken burdan yap 0 komisyon

ftiosh.jpg
Gördüğün gibi 0 komisyon. Bende ilk bilmediğim zamanlar blocktradesten yapiyordum sonra bunu şans eseri farketmistim

Congratulations @revan746! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 4500 comments. Your next target is to reach 5000 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99