You are viewing a single comment's thread from:

RE: İndikatörler VS Fiyat Hareketi Çizimleri

in #tr6 years ago

Hocam bahsettiğiniz konu çok kapsamlı aslında. Şahsi fikrim olarak öncelikle sağlam bir strateji belirlemek. Bende BİST' te çok işlem yaptım. Sonradan kripto para piyasasına kaydım. Hala öğrenme aşamasındayım ve öğrenecek çok şey var. Ben şuna inanıyorum: Borsada ya hiç teknik vs. bilmeyeceksiniz ya da çok iyi bileceksiniz ve stratejiniz olacak. Bende kendi stratejimi üretme konusunda çalışıyorum.( Üzerinde durduğum konular kar alma ve stoploss uygulama. Körü körüne hodl mantığına karşıyım biraz :D) Bununla ilgili kitaplar okuyorum. Şuan Trend Takipçisini okuyorum, henüz başındayım. İlginizi çekerse size de örmek isterim.

20180326_164006.jpg

Sort:  

Bilgi ve kitap önerileri için teşekkür ederim. Daha yolun başındayız, anlaşılan :) Özellikle kripto piyasasında hodl'a ben de karşıyım. Bitcoin bile deneysel henüz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57808.87
ETH 3061.38
USDT 1.00
SBD 2.33