İndikatörler VS Fiyat Hareketi Çizimleri

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Geleneksel borsada ve kripto para borsalarında işlem yaparak kendimi eğitmeye çalışıyorum. Hakkında fazla bilgim olmadığı halde bir çok indikatör kullandım. Yeni yeni destek, direnç çizgileri vb. kullanmaya çalışıyorum. Öğrendiğim kadarıyla bir kaç cümle paylaşayım dedim.

İndikatörler;
Kullanımları çok kolay. Trend takibi, alım satım konusunda sinyaller veriyorlar. Alım veya satım yaptığımda çoğu zaman terste kalıyorum.

Fiyat hareketi çizimleri;
Öğreninceye kadar belirli bir eğitim gerekiyor. Kendini geliştirinceye kadar çizimleri çok zor. İyi bir eğitimle terste kalma durumu olmuyor.

Sizin de farklı görüşleriniz, bilgileriniz, önerileriniz varsa lütfen yorum yapın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Görsel kaynağı: link

Sort:  

You got a 75.00% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

Merhaba bende yeni yeni öğreniyorum :) BOLL (Bollinger) ne demektir? Grafikte Turkuaz 3 Çizgi Orta Bollinger Bandı 20 günlük basit hareketli ortalamayı baz alarak hareket edermiş. Alt ve üst bantlar 20 günlük hareketli ortalamanın aşağı ve yukarı yönde 2 standart sapma değeri kadar kaydırılması ile oluşurmuş.Simdilik bunlar bildiklerim. @anadolu

Bilgi için teşekkürler hocam. Böyle bir kaç cümlelik açıklamalarla bir Steemit arşivi oluştursak iyi olur aslında.

Discord grubumuz'dan paylaşım yapalım. Merak edenler buyursun https://discord.gg/6vPcpE

You got a 7.83% upvote from @emperorofnaps courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Hocam bahsettiğiniz konu çok kapsamlı aslında. Şahsi fikrim olarak öncelikle sağlam bir strateji belirlemek. Bende BİST' te çok işlem yaptım. Sonradan kripto para piyasasına kaydım. Hala öğrenme aşamasındayım ve öğrenecek çok şey var. Ben şuna inanıyorum: Borsada ya hiç teknik vs. bilmeyeceksiniz ya da çok iyi bileceksiniz ve stratejiniz olacak. Bende kendi stratejimi üretme konusunda çalışıyorum.( Üzerinde durduğum konular kar alma ve stoploss uygulama. Körü körüne hodl mantığına karşıyım biraz :D) Bununla ilgili kitaplar okuyorum. Şuan Trend Takipçisini okuyorum, henüz başındayım. İlginizi çekerse size de örmek isterim.

20180326_164006.jpg

Bilgi ve kitap önerileri için teşekkür ederim. Daha yolun başındayız, anlaşılan :) Özellikle kripto piyasasında hodl'a ben de karşıyım. Bitcoin bile deneysel henüz :)

You got a 53.83% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Bir kaç katkı yapmak isterim, Ethereum mucidi Vitalik Buterin bile kriptoparalara yatırım oldukça tehlikeli diyor. Klasik piyasaya uygun üretilen indikatörler kriptopara piyasasında çok etkin çalışmadığını söyleyebilirim. Dolayısı ile indikatörleride upgrade etmek gerekiyor. Başlıca kullandığım indikatörleri paylaşmak gerekir ise; macd dema, macdas, ichimoku(derya deniz bir indikatör ama oldukça kıymetli), bollinger, inverse fisher transform rsi, inverse fisher transform mfi, inverse fisher transform cci, hareketli ortalamalar, vortex, adx, fibonacci düzeltme çizgileri, başlangıç olarak bunlar sayılabilir. Konuyla ilgili youtube da Kıvanç beyin çok kaliteli içerikleri mevcut. Traderdan daha çok stratejits olmak daha önemli, plan yapmak ve her zaman plana sadık kalmak çok önemli, sorusu olan varsa elimde geldiğinde yardımcı olmaya çalışırım.

Paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim hocam. Kıvanç'ı ben de takip ediyorum.

This post, with over $50.00 in bidbot payouts, has received votes from the following:

minnowbooster payout in the amount of $79 USD.
buildawhale payout in the amount of $16 USD.
promobot payout in the amount of $9 USD.
therising payout in the amount of $7 USD.
rocky1 payout in the amount of $5 USD.
dailyupvotes payout in the amount of $4 USD.
brupvoter payout in the amount of $3 USD.
emperorofnaps payout in the amount of $2 USD.
oceanwhale payout in the amount of $2 USD.
honestbot payout in the amount of $1 USD.

For a total calculated bidbot upvote value in the amount of $129 USD.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform @anadolu and is by no means a judgement of your work.

You got a 55.20% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP. Click For details | Discord server

You just received a 87.72% upvote from @honestbot, courtesy of @anadolu!
WaveSmall.gif


Hocam, indikatörlerden önce öğrenilmesi gereken şeyler var aslında. Ben bu videodaki arkadaşı indikatör kullanmaya karşı olduğu için seviyorum. İndikatör nedir, mantığı nedir, aslında neye göre hareket etmemiz gerek gibi konuları çok daha iyi bir şekilde anlatıyor.

Daha önce bahsetmiştim size sanırım ama belki bilmeyenler olabilir diye tekrar atıyorum. Youtube eğitim serisini 1.5x hıza alarak da güzel bir şekilde anlayarak izleyebilirsiniz.

Teşekkürler hocam. Videoları ben de izlemeye başladım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57797.87
ETH 3067.72
USDT 1.00
SBD 2.29