Sort:  

Toptan alacaksa ucuza bırakırız :D Steem web dizisi projesi var şuan aklımızda ve belli bir yol kat ettik. Sadece buradan fon bulup burada paylaşılmakla yetinmeyip hikayesi de burası ile alakalı olacak. Bu konuda da whale'lerin görüşlerini merak ediyorum. Ned geçenlerde steemfilm'i duyurdu zaten. Bir iki whale ile toplantı ayarlama imkanın var mı ilerleyen günlerde :)

Ben discord'dan konuşuyorum, aggroed ve officialfuzzy ile. Knozaki2015'i de İzmir'e davet ettim. Rakı balık yapcaz. Yavaş yavaş iletişimi arttırmaya çalışıyorum. Bugün de akşam 5'te burada bahsedilen konuşmaya katılcam.https://steemit.com/beyondbitcoin/@officialfuzzy/bitshares-hangout-26-2017-06-23-opensource-agenda-top-bitshares-worker-proposals-will-earn-whaleshares
Platforma gerçekten inanıyorum ve steemin dallanıp budaklanabileceği o kadar fazla yer var ki :D

Kesinlikle katılıyorum bir kaç yıl sonra çok farklı yerlere gelecek gibi duruyor platform. Çanakkale'ye de beklerim bir büyük de burada açarız :D Aslında ilerleyen zamanda Türk topluluğundan katılabilenler ile bir buluşma ayarlanabilir. Geçen Almanlar yapmıştı.

Ben sordum neredeniz diye de çok fazla bir cevap alamadım.
Cevap aldıklarım Ankara dedi. Bir daha bu tarz bir anket yapılıp, en uygun yerde buluşma ayarlamaya çalışabiliriz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64689.27
ETH 3135.60
USDT 1.00
SBD 2.56