Uzun zaman oldu

in #tr5 years ago

Evet.. Uzun zaman oldu birşeyler paylaşmayalı.Sebebi malum şu an ki piyasa değerleri.
Aslında tam olarak şuan ki piyasa değerleri sayılmaz.Biz buraya başladığımızda fiyatlar aşağı yukarı aynıydı.Kendi adıma konuşmak gerekirse benim buraya başlamamda ki sebep : buradaki ortamı , kuralları sevmemdi. Aslında tam olarak ne oldu bilmiyorum ama son gelişen olaylar büyük etkide bulundu ortamın dağılması konusunda.Ee tabii piyasalarda yerle bir olunca tuz biber oldu ve çoğumuz platformdan uzaklaştık.Belkide böylesi daha iyi olmuştur bazılarımız için.Kendi açıma pekte hoş olmadı aslında ben buralarda daha mutluymuşum dediğim zamanlar oldu.Neyse lafı uzatmıycam uzun bir aradan sonra öyle bir yazı yazmak istedim.Ara sıra uğrar yazılar yazarım.Herkese selam olsun ..

Sort:  

Hoş geldin @rdvn
Seni buralarda görmek her zaman güzel 🙂
Hatta geçen gün yorumlarda kulağını çınlattım keşke dönse diye. Umarım artık daha sık görürüm.

Hoşbuldum şu an tam dönmesemde sık sık dolanacağım buralarda :) Umarım en yakın zamanda tamamiyle dönerim.

Hello, as a member of @steemdunk you have received a free courtesy boost! Steemdunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Upvote this comment to support the bot and increase your future rewards!

Ben seni gezilerde sanıyordum. Tam dönmemişsin gerçi ama ara sırada olsa hoş geldin o zaman :)

Her ne kadar geç fark etmiş olsamda yorumunu hoşbulduk. Biraz daha zamana ihtiyaç var sanırım tam dönmem için ama arada sirada burdayim :)

Öyle olsun bakalım. Bir gün döneceksen zaman sıkıntı degil. 😊

Congratulations @rdvn! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ commemorative badge refactored
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28