You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gülüyoruz Ağlanacak Halimize

in #tr6 years ago

Ah ne güzel özetlemişsin tatlım ağlanacak halimize gülüyoruz endişelerimiz büyük çoluk çocuğumuza nasıl bir gelecek hazırlayacağız endişe içerisindeyiz onlar yükünü tuttu devlet millet umurlarımdamı acaba. Sonumuz hayır olsun

Sort:  

İşte bunu anlamıyorlar ki. Şu an onlar ceplerini doldurmakla meşgul hiç bir zaman devleti düşünmediler. Bu yazılarıma da şuan vatanını sevmeyen birisi olarak suçlu ben oluyorum ne yazık ki. Gözler kör oldu onu anlıyorum da vicdanlarının kör olmasını anlayamıyorum. Benim çocuğum yok ama olsaydı da senin gibi endişeli olurdum canım. Allah sonumuzu hayır etsin ne diyeyim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63578.68
ETH 3314.57
USDT 1.00
SBD 3.94