Gülüyoruz Ağlanacak Halimize

in #tr6 years ago

Son zamanlarda yaşanan dolar artışından dolayı endişelerim arttı. Sonumuz nereye gidiyor, neler olacak inanın bilmiyorum. İnternette gezerken de yapılan yorumlar ve paylaşımları gördükçe daha da halimize acıyorum. "Ben ekmeğimi TL ile alıyorum dolardan banane!" diyen mi dersiniz "burası Türkiye dolarla işimiz yok!" bin bir türlü paylaşımlar var. Ve biliyorum ki bunların çoğu gerçekten böyle düşünüyor ki bu daha da vahim. En komiği de dünya lideri olarak gördüğünüz cumhurbaşkanınızın çıkıp "Onların doları varsa bizim Allah'ımız var" diye açıklama yapmasına ne demeli? Ağlanacak halimize bu açıklama sayesinde güldüm. Bir de damadının (Berat Albayrak) ciddiyetsiz şekilde gülerek yapmış olduğu açıklamayı görünce de sinirlerim dahada tavan yaptı. Bugün bir güldüm bir sinirlendim. Sayelerinde psikolojimiz alt üst oldu.

 



Source

Ülkenin durumu ortada ama bunlarda ki ciddiyetsizlik ve samimiyetsizlik beni daha çok gıcık ediyor. Damat Bey, 1 saatlik açıklama yaptı ama inanın o 1 saati boş boş konuşarak bitirdi. Normal de yüzlerine bile tahammül edemediğim halde, ülkenin son durumu için dinlemek zorunda kaldım. O 1 saatim de çöpe gitti resmen. Samimiyetsiz, lakayit ve bir o kadar da iş bilmez açıklamalar yaparak kısacası hiç bir sonuca ulaşamadı. Bir de saçma salak liseli tarzda espiriler yapması da cabası! Size o bir saatlik konuşmanın özetini altta veriyorum.


Source

“Şimdi ben buraya neden çıktım? Niçin çıktım? Nasıl çıktım? Bunu izaha gerek yok gördünüz, yürüdüm çıktım! Ama, çıkmamış da olabilirim. Çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. Görünen köy… Uzakta değildir buraya çıktıksa sonradan çıkmadık mı dedik? Bunlar bir takım uydurma laflardır… Sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı ulan beni buraya?”
 

Bu baştaki sömürücüler boş laflarla büyük devlet olunamayacağını anlayamadılar bir türlü. Bizi yıkamazlar! Bizi kıskanıyorlar! Bizi çekemiyorlar! gibi açıklamalarla bu iş yürümüyor. İşte bakın bunu son dönemlerde gördük.

Bunlara da kızamıyorum ki, bütün suç bunun gibi iş bilmez adamları o koltuklara getirenler de. Ülkeyi yönetemeyen adamlara oy verip bizi bu duruma sokanlar da. Ülkeyi batıracaklar neredeyse, oy verenler hala "dolarla bizim işimiz yok TL kullanıyoruz" diye saçma bir düşünceye sahip. İşte bunu anlamayan adamların kullanmış olduğu oylar sonucu bu durumdayız. Eğitim seviyesi düşük bir ülkede böyle şeylerin olması da kaçınılmaz bir gerçek. Belki dolar kullanmıyorsunuz ama dolarınız olmaması bu krizi yaşayamayacağınız anlamına gelmiyor. Olan size de oluyor haberiniz yok. Bir tek oy verip ülkenin başına getirdiğiniz adamlar rahat. Onlar yıllardır çala çırpa ceplerini doldurdu zaten. Siz sanıyor musunuz ki onların banka hesapları Türk liraları ile dolu. Aksine banka hesapları Dolar olarak dolu vaziyette. Ve ilk fırsatta da ceplerinde ki paralarla gemiyi onlar terk edecek. Bizler de böyle sap gibi kalacağız. Sizin gibiler yüzünden de kim bilir daha neler yaşayacağız. Allah sonumuzu hayır etsin. Yazıklar olsun size ki siz de gerçekten hiç haysiyet yok. Bugünden sonra utanmanız ve yerin dibine girmeniz gerekiyor. Bir de adama dünya lideri diyorlar. Yav he he! Sadece olmayan seçmen zekası üzerine kurulu kendince çok başarılı bir siyaset ortaya koyuyor o kadar. Tüm suç dış güçlerin zaten. Hep Amerikanın oyunu! Bu dış güçler Ecevit ve Demirel zamanında neredeydi acaba?Dışarının tabi ki eli vardır ama en büyük suç bizim değil mi? Her yere betonlar dik, üretime sırtını çevir. Sonra her şey dış güçlerin suçu! Yok ya! Öyle suç dış güçlerin diye kestirip atmakla olmuyor. İlk olarak suç üretime sırtını çevirip, çiftçiye "ananıda al git" diyen sen değil misin? Türkiye üretim kaybında uzun süredir birinci sıradaydı. İnsanlar saatlerce delice çalışıyor ama üretim sıfır. Üretime dayalı bir ülke olduğumuz gün düzelecek bizim ekonomimiz. Yani öyle sadece dış güçlerin oyunu diyerek suçu oraya yüklememek lazım. Suçun büyük bir kısmı siz de Erduvan Bey.

Neyse arkadaşlar, bu çok Zeki, Yüce Lider, Cumhubaşkanımız ve Ekonomi Başkanımızın bizlere sunduğu doları düşürme taktikleri oldu hemen onlara geçelim. Haydi el birliği ile doları anında düşürelim.

Çok acil dolar düşürme taktikleri ;
Yastık altında bulunan altın ve dolarları bozdurmak. Iphone almamak.
Şimdi Amerika düşünsün!

Benim önerim ; Söyleyin o oy verdiğiniz adama, İsviçre ve Man Adası'da bizden çalıp istiflediği dolarlarını ülkeye soksun. İşte o zaman ülke kalkınır rahat yaşarız.

Kısacası sonumuz hiç iyi değil. Baştakilere değil de olan her zaman ki gibi vatandaşa olacak. Bir yandan üzülüp bir yandan da bu durumda onlarında eli var diye hak ediyorlar diyorum ama arada bizler de yanıyoruz. Diyanet ise ha babam ek bütçe istiyor. İslam çok pahalılaştı. 8 milyar parayı ne yaptılar belli değil. Uzay konusun da neden ilgimiz yok diye benim gibi üzülenleriniz varsa üzülmesin. Sanırım o bütçeyle uzaya gizlice imam gönderiyoruz arkadaşlar. Ya da peygamber siparişi veriyorlar bilemedim. Bunun başka bir açıklaması yok. Keşke hepsi o uzay boşluğunda kaybolsalar ne güzel olur değil mi?

 

Sen kalk, kula kulluk etmekten bizi kurtarmış adamın emanetine ihanet et! Sloganla ve dini kullanarak ülke yöneten bir adama ülkeyi anahtar teslim emanet et. Eee, bunun da elbet bir bedeli olacak. İşte hepimiz sizler sayesinde o bedeli ödeyeceğiz. Hayırlı olsun ne diyeyim!


 

Sevgiler,




Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/08/11/guluyoruz-aglanacak-halimize/

Sort:  

Bunlar bizi topla,tüfekle baş edemeyeceklerini bildikleri için ekonomi ile saldırmaya başladılar. Eskisi gibi elinde şamar oğlanı olmayan bir Türkiye var. Artık istediklerini rahatlıkla yapamıyorlar. Güçlenen bir Türkiye var. İnşallah daha da güçleneceğiz. Onlara ve zalimlere karşı dik durabilen, tehditlerine boyun eğmeyen bir Türkiye var artık. İsterse dolar 100 tl olsun. İstedikleri kadar ammargo uygulasınlar. Ekonomik olarak saldırsınlar. Bizim bir tane vatanımız var. Başka da yok. Gerekirse aç kalır, susuz kalır ama vatansız kalmayız. Bu bir savaş bu savaşta vatandaş olarak devletimize sahip çıkmalıyız. Bu ülkenin Sayın Başkanını sevip-sevmeyebilirsin, oy verip-vermeyebilirsin önemli olan bu değil. Önemli olan ülkemize karşı açılmış olan bir savaş var. Bu savaşta devletimize destek olmalıyız. Hem de sonuna kadar. Bunu herkes kendi yapabileceği gücü ölçüsünde yapmalı. Bizde sosyal platformlarda devletimize sahip çıkıp destek olmalıyız. Düşmanlarımızın istediği gibi ülkemizi kötülememeliyiz. Liderini sevsende sevmesende. Vatanımıza sahip çıkmalıyız. Son olarak ''ALLAH(cc) kimseyi ülkesinin bozulan ekonomisine sevinip de ellerini ovuşturacak kadar şerefsiz yapmasın.''

Bozulan ekonomiye sevinecek kimsenin olduğunu düşünmüyorum. Sadece bu duruma gelmemize sebep olanlar içimiz de onu belirttim. İlk olarak biz kendi kendimizi bölüp biz batırdık diğerlerine de kolaylık sağlamış olduk. Yani bu öyle sanıldığı gibi sadece dış devletlerin yapmış olduğu bir şey değil onlara bunu biz verdik.

İyide bu baştakilerin amacı ülkeyi kalkındırmak değil ki, ülkeyi yoketmek.
Bop projesi tıkır tıkır işliyor ve bu ülkenin sonu hazırlandı, yakın zamanda büyük israil'in temellerinin atıldığını göreceksiniz, dini kullanarak ülkeler nasıl yokedilir bunu hepimiz çıplak gözle izliyoruz.

Ben zaten din olayını hiç bir zaman anlamadım. Ağzında Allah, Peygamber, Kuran lafı olan her insana gözler kör şekilde inanılıyor. Bu toplum zamanında bunlar gibi dini kullananları çok gördü hala akıllanmıyor oluşlarına şaşırıyorum. Türk milletinin en zayıf noktası bu işte din. Atam zamanında din tüccarlarını ne güzel cezalandırmıştı. O da biliyordu bizim halkımız cahil, körü körüne Allah kitap denilince gözlerin kör olduğunu. Ben de kötü bir insan olsam dini kullanarak kolayca kandırabilirim çünkü bu konuda çok cahiliz. Bizim en zayıf noktamız din ve vatan gelen kişi de bunu çok güzel kullanıyor işte. Ben kullananlara kızmıyorum ki. Akıl var mantık var Allah sana zeka vermiş kullan diye. Ben bunu fark edebiliyorsam onlarında edebilmesi lazım. Hala nasıl bu kadar kör olabiliyorlar anlamıyorum. Ne halleri varsa görsünler ya soyları kurusun bezdirdiler beni. Ben böyle bir insan değilim beni bile değiştirdiler. Cahil insanlar her şeyi hak ediyorlar. Bilinçli olup sorgulamak yerine mal olup kula kulluk etmeyi tercih ediyorlarsa daha beterlerini yaşasınlar. Atatürk zamanında bunlarla nasıl baş etmiş düşününce şaşırıyorum gerçekten. Keşke bu salak döneme denk gelmeseydik ya. Kalsalardı kendi kendilerine de kendi kendilerini tüketip bitirselerdi. Zamanında Atatük gibi nimet gelmiş başımıza güzelce onun izinden gidip gelişmek varken böyle aptal aptal şeylerle uğraşıyoruz. Yok sakız orucu bozar mı yok kız çocugu bacağını açmamalı babası tahrik olur yok dekoltesiz kadın perdesiz eve benzer. Afedersin akılları fikirleri dekolte de, çıplak bacakta sekste. Bunu bir türlü aşıp medeni bir şekilde bir şeyler yapamıyoruz. En çok üzüldüğüm de, bu kadar sapkın ve cahil toplum arasında gelişmeye çalışan, destek görmek bir kenara bir de köstek olunan okumuş aydın insanlarımıza daha çok üzülüyorum. Onlar da mecbur destek almak için yurt dışına gidiyorlar. Her şeyimizle çok gerideyiz çok. Daha da geriye gidiyoruz sonumuz hayrolsun. Olan bizlere olacak ama bunu bir türlü anlamıyorlar. Erkekleri geçtim kadınların bunları desteklemesini anlamıyorum. Kadın olarak zerre değerin olmayacak ya senin yahu sen hala neyin peşindesin.

Aha işte şuan bu durumda olmamıza bunun gibi zihniyetler sebep oldu. Şimdi oturur takkesini yiyip osmanlının onu kurtarmasını bekler.

Zaten bu ülkeyi sevmek atatürkü sevmekle başlar, atatürk sevgisi olmayanlardan ne bekliyoruz ki...

Congratulations @tugbabeauty! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

En son dua retweetleyenler falan vardı twitterda.

Okumaya geldiğim Güney Afrika'da 1 TL geçen sene 4 Rand iken şu an 2.2 ve hala ailem bana para gönderiyor. Geçen ay 1400 TL olan kiram şu an 1700 TL oldu. Böyle ağzım açık izliyorum :D

İsterlerse hatim indirsinler. Her şeyi de Allah'tan beklememek lazım. Allah hepimize akıl vermiş zamanında kullanacaklardı onu. Ay böyle paylaşımlar gördükçe hiç bir şeyin düzeleceğini sanmıyorum ben mal mal şeyler yapan insanlar yine olsa yine bu adamı seçecekler çünkü. Ki hala bu durumun suçlusu olarak görmüyorlar bile. İşte arada olan bizlere oluyor en çok ona üzülüyorum.

Ah ne güzel özetlemişsin tatlım ağlanacak halimize gülüyoruz endişelerimiz büyük çoluk çocuğumuza nasıl bir gelecek hazırlayacağız endişe içerisindeyiz onlar yükünü tuttu devlet millet umurlarımdamı acaba. Sonumuz hayır olsun

İşte bunu anlamıyorlar ki. Şu an onlar ceplerini doldurmakla meşgul hiç bir zaman devleti düşünmediler. Bu yazılarıma da şuan vatanını sevmeyen birisi olarak suçlu ben oluyorum ne yazık ki. Gözler kör oldu onu anlıyorum da vicdanlarının kör olmasını anlayamıyorum. Benim çocuğum yok ama olsaydı da senin gibi endişeli olurdum canım. Allah sonumuzu hayır etsin ne diyeyim.

Inanilir gibi deyil, ülkeyi dindar insanlar yönetiyor. Bu dünyada sadece Türkiyede var. Tüm gelismis ülkeler hepsi Laiklikten bir adim geriye atmiyorlar. Allah la direk diyalogda olan Ülke yöneticileri de var ama bunlari göremiyoruz cünkü hepsi gizli sakli.

()
Avusturya Basbakan yardimcisi Heinz-Christian STRACHE

Hatta su cok bahsettiginiz Dolarin üzerindeki yaziyi bile ignore edebilenler var.


aaaah inanilir gibi deyil, dini bir sembol olan Kippa giyenler de varmis.


Avusturya Basbakani Sebastian Kurz aglama duvarina gidip ayin yapiyor. Bunu gören Avusturyalilar Milyonlarca insan hemen sokaga döküldü ve basbas "Avusturya laiktir laik kalacak" diye kendini yirttilar. Sonra saat caldi uyandim. Tüm dünyada insanlar din ile politikayi karistiriyor, nekadar öyle oldugunu söylemeselerde. Ama nedense benim Vatanimda birilerinin biryerine birseyler giriyor mevzu din olunca. Vatanimizi Raki masalarindan kalkip Parlamentoya gelen Ateistler de yönetti, ozaman durum cok mu iyidi?

Evet, ülkemizde yanlislar yapiliyor, hatalar oluyor. daha öncede oldu, daha sonra da olacak. hicbir zaman hersey mükemmel olmayacak. Ama bunun dinimizle alakasi yoktur, yanlis politikayla yanlis kararla hatta bazen bizim elimizde olmayan sebeplerden dolayidir. Hem Demokrasiyi anladiysaniz cogunlugun kararina saygi duymalisiniz. Ve yapilan isleri begenmiyorsaniz buyrun siz daha iyisini yapin. Öyle su yanlis bu kötü bu yersiz bir karar diyceginize buyrun cözümü siz bize sunun bizi ikna edin sizi secelim.

Şimdi o kadar yazdığımdan bunu mu anladın? Yani şu an başımız da ki lider dindar mı? Yani dindar birisi yönetiyor diye mi kızıyorum ben yoksa dini kullanmasına halkı aptal yerine koymasına ve yaptıklarına mı kızıyorum. Neyse ki uzun zamandır sizin gibi düşüncelere sahip insanlarla diyaloga girmemeyi öğrendim.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71288.26
ETH 3580.30
USDT 1.00
SBD 4.77