You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit İle Nasıl Tanıştınız?

in #tr7 years ago

Steemit ile tanışma hikayem Ankara Kızılay'da bir kafede oldu. Oturmuş makalem için okumalarımı yapıyordum, 3 genç arkadaç heyecanlı heyecanlı bişeyler anlatıyorlardı. Bir ara "Blockchain" kelimesini duydum. Tabi o aralar Blockchain ile ilgili bir merak sarmıştı beni, bu kelimeyi duyunca daha da kulak kesildim. Baktım tam olarak hangi sistemden bahsedildiğini bir türlü anlayamıyorum, birden sordum;
"Pardon, kusura bakmayın, istemeden de olsa kulak misafiri oldum! Konuştuklarınız ilgimi çekti de, bahsettiğiniz sistemin adı neydi acaba??".
Genç arkadaşlardan biri "Steemit" diye cevap verdi. Tabi karıştırabileceğimi düşünmüş olmalı ki;
"Steam" değil "Steem" "yani iki e ile" diyerek de beni uyardı sağolsun:))
O gün eve geldiğimde, akşam "Steemit" sisteminin ne olduğunu iyice araştırarak ön kaydımı yaptım.