Ve Sen Bana Bir Hayat Borçlusun!

in #tr5 years ago


Source

Merhabalar, Steemit Türkiye bugünlerde çok sessiz görünüyor. Ramazan'da başlayan sukunet ve sessizlik devam ediyor ilgi çekici ama bir o kadar sıkıcı. Herkesin hayatında devam etmekte olan planları var, geleceğe dair hedefleri ve niceleri... Size yeni haberlerle geldim. Öncelikle gölgeden bahsetmek istiyorum. Hani size birini anlatmıştım, ismini yazmamı lakap kullanmak istediğini söyledi. Bende gölgeden haber var diye bir paylaşımda bulunmuştum. Ama o yazıya zar zor zaman ayırmışken, yazıyla alakalı bir sorun olduğunu sağolsun @damla bana söyledi. Yazıyı editlemeye kalmadan çoktan bir hafta geçmişti bile, yazı sadece steempress'te duruyor. Steemitten editleyeceğim diyerek kaldırmak zorunda kaldım. Tamamen öyle kalmış durumda.
Bir Hayat Ve Bir Şiir sizlere sevdiğim bir arkadaşı tanıtmıştım. Aslında şiirlere başlamam da kendisinin payı olduğunu söylemeyi unutmuşum. Şöyle düşünüyorum da onun etkili şiirleri beni de etkilemişti. Şimdi bana ulaştırmayı başardığı bir başka şiiri sizin beğeninize sunuyorum.
Umarım hayatında hep mutlu olacaksın gölge umarım... Sana kapanan kapılar umarım ardına kadar açılır ve yüreğin gibi geleceğinde güzel olur...



Source


Ağlıyorum...
Mecali yok gözlerimin umut dolu bakışlara,
Sessizliğimi yüreğime teslim ediyorum artık,
Ve sadece ağlıyorum.



Source

Boğazımda düğümlenen kelimelerim var,
Haykırmak istediğim sözlerim,
Yarım bırakılmış cümlelerim,
Dudaklarım susar;
Yüreğim haykırır sessizce,
Ben susarım;
Gözyaşlarım akar yanaklarımdan süzülürcesine...



Source

Ağlıyorum...
Çığlık çığlığa susuyor kirpiklerim
Bahçeleri süsleyen binbir çeşit çiçek gibidir kirpiklerim;
Kimisi bembeyaz bir orkide,
Kimisi kokusuna doyum olmayan bir leylak,
Kimisi de kuş misali narin bir ıhlamur çiçeği...



Source

Mutluluk gözyaşlarıyla sularsan eğer;
Ab-ı hayat oluverir gözlerine,
Hüzün dolu yaş değerse her birine,
Su değil zehir olur kirpiklerine...



Source

Ağlıyorum...
Yüreğim yanıyor,
Ellerim titriyor,
Zaman geçiyor,
Ömrüm bitiyor,
Susma ey kader!
Bakma hüzün dolu gözlerle,
Durma karşımda acı dolu yüreğinle,
Zaman geçiyor,
Ömrüm bitiyor ey kader!
Ve sen bana bir hayat borçlusun,
Sen bana kaybettiğim hayallerimi,
Umutlarımı,
En acısı da gözyaşlarımı borçlusun...



Source

 

Posted from my blog with SteemPress : http://queqtra.xyz/2019/06/ve-sen-bana-bir-hayat-borclusun
Sort:  

Kendisi gölge hayranı ve o bahsettiği gölgeyi iyi bilirim, isminin baş harfleri TBÖ olan gölge :)
Şiirleri güzel bir arkadaşı şiir etkinliğinde görmek isteriz, ayrıca bu şiiri seselendirmek lazım diye düşünüyorum :)

Seslendirme konusunda daha önce @baycan seslendirme yapmıştı. Ben şahsen yapamiyorum ama evet doğru yapmak gerekiyor. Evet bildiniz o bir gölge hayranı. Şimdi daha iyi bir hitap bulmaya çalışıyor, şimdilik çöl yağmuru olarak düşünüyor ama bakalım 😄

Posted using Partiko Android

Tebrikler! Yazınız Trproje discord sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @trproje hesabından oy almıştır.

Trproje küratör ve projelerin önerdikleri Türkçe yazıları desteklemeye devam ediyor.

Proje ekibi tarafından seçilen yazılar ayrıca edebiyat, gezi, trliste, hosgeldin ve C² küratörlerine oy için önerilmektedir.


Siz de beğendiğiniz yazıları oylama için önermek isterseniz Trproje discord sunucusuna buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkürler 🙏

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63956.43
ETH 3320.30
USDT 1.00
SBD 3.92