Drugwars Ponzi Ve Scam

in #tr5 years ago (edited)



Görüldüğü üzere artık en çok kullanılan dapps kendisi. Ama bu ne kadar sürecek? @thales7 hocamla en başından beri konuşuyoruz. Bu günleri düşünüyorduk. Bu kadar çıkış yapmasını zaten beklemiyorduk. @thales7 hocam ilk günlerde 40 steem yatırmıştı. Ben oyunu çözememiş ve bir kaç steem yatırmıştım. Bir kaç günümü sadece oyunun mekanikleri ve mantığını çözmeye ayırdım. Zaten tatilime denk gelmişti. Kazanç gözüyle bakıyorduk, oyuncuların %98'i gibi. Çünkü oyunda ilk haftalarda hileler ve botlar yazılmıştı. Bu çok garipsenecek bir şey değil tabii ki oyun para dağıtıyordu. Sadece kayıt olduğunda 0.018 steem veriyordu hemde hiçbir şey yapmadan. Bir bit yeniği olduğunu ve @thales7 hocamın hata yaptığını söylemiştim. Sonra hocam ponzi olabilir varsayımında bulunmuştu. Benim de aklımda tosuncuk misali vardı zaten. Sonra aramızda ponzi olduğuna iyice karar vermiştik. Ben yatırımlarıma herşeye rağmen devam ettim. Pişman değilim :) Steemit'te önerilerde bulunurken bile ponzi olduğunu, olabileceğini söylemiştim. Şimdi oyuncuların hepsine oyunu oynarken eğleniyor musun diye sorsak %90'ın üzerinde hayır diye cevap vereceğine eminim. Şçyle bir örnekle anlatmak istiyorum;

@other-barry adlı hesaba deneme amacıyla bir saldırı yaptım. Benim için çok küçük bir ganimeti olmasına rağmen ganimet için saldırdım. Peki sonra olanlar oldu. Bu oyundan artık tamamen soğumamı sağlayan ve oyunun rahatlıkla %70 lik kısmının yaptıklarına benzer şeyler geldi başıma. Varan 1;


@pogchamp tarafından bir saldırı aldım ve bu saldırı da bir mesaj vardı. ''other-barry says hi'' bu ne demek oluyordu? Herhangi bir bağlantısı gözümüyordu bu hesapların. Yani bulundukları bir gangs dahi yoktu ve bu demek oluyor ki aslında bana saldıran kişi çok yüksek ihtimalle aynı kişiydi ve ordumu görmüş oldu. Varan 2 ise hemen arkasından bu şekilde gerçekleşti;


Yazılan mesaj aynıydı ve tamamen orduma zarar verme amacıyla üretilmişti. Bu mesaj aslında @dexturd hesabınında diğer hesapların sahibiyle aynı kişi olduğunu doğrular nitelikteydi. Bir çok askerimi kurtarmayı başardım. Sadece saldırıdan dönen ve bootcampte üretimden çıkan askerlerime zarar verdi.

Oyunda maalesef botlar,multi hesaplar ve oyunu oynanılmaz hale getirmişti. Ayrıca oyun yönetiminin aldığı kararlar skandal niteliğindeydi. Kendi adıma konuşmak gerekirse günlük 3 steem kadar bir gelir elde ediyordum bu tam 0.5 steemin altına düştü. Oyunun bir hafta içinde tamamen ortadan kalkmasını bekliyorum. Artık eskisi gibi oyda vermemekteler.

Drugwars'a Bu Zamandan Sonra Asla Yatırım Yapmayın!!!


 

Posted from my blog with SteemPress : http://queqtra.xyz/2019/04/drugwars-ponzi-and-scam

Sort:  

O kadar bahsedildi ki bu oyun, girişindeki saçma görüntü olmasa ben bile oynardım. Bu kadar talep görüyorsa muhtemel kazandırdığındandır. İleride bir şey çıksa bile insanlar şu an kazanıyor sanırım. Çoklu hesap olayı her yerde var.

Artık kazanma devri bitti gibi birşey. Ama bu zamana kadar kazanc vardi

Posted using Partiko Android

You got a 13.66% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Nerede okuduğumu tam olarak hatırlamadığım çok güzel söz biliyorum. Bahiste kaybettiğin paraya değil, zamana üzül. Para kazanma üzerine kurgulanan ve herkesin para kazanmak amacıyla oynadığı oyunlarda da bu durum geçerli diye düşünüyorum. Geçen hafta discord üzerinde konuşurken aynı noktaya değinmiştik. Akıl vermek gibi ahmakça bir tutum sergilemek amacıyla yazmıyorum. Beklentilerinizi boşa çıkardığı canınızın sıkılması normal, fakat daha fazla boşa zaman kaybetmemeniz açısından olumlu bir haber olarak görüyorum. Daha çok bel bağladıktan sonra hayal kırıklığına uğrasanız çok daha kötü olurdu. Bunun üzerine bir kamp yapılır hocam :)

odtülümüyüz hocam

deülüyüm hocam :) ODTÜ'yü severim. Bir gün bir yerlerde yolumun kesişmesini isterim.

Bahiste kaybettiğin paraya değil, zamana üzül.

ilginç bir tabir açıkçası. Bu daha cok bahis gibi sayılmaz aslında ama baştan şaibeli yoneticilere rağmen yatirim yaparken kumar oynamak gibiydi ya kazanacaktik ya kaybedecektik. Ben bu oyunda çok fazla zaman kaybettim o konuda üzülüyorum. Ama daha fazla şey kaybetmeden farketmek ve farkettirmek istemek amacım.

Posted using Partiko Android

Ponzi ya da scam değil reyis şuanlık vaadlerinin arkasındalar kasanın %3 ünü vericez dediler ve yapıyolarda günlük olarak , reklam ve sponsor bulsalar çok daha sürdürülebilir olur postunu biraz agrasif buldum :) zaten oy atıcaz dememişlerdi ekstraydı oy olayı fake hesap konusundada yaptırım yapmadılar sonuçta her oyuncu 1 steem hesabına denk düşüyor

Posted using Partiko Android

Tosuncukta vaadlerini yerine getiriyordu ne oldu peki sonu? Buda ayni olay

Posted using Partiko Android

:D 100k steem i alıp kaçmayıp şuan kaçmaları komik olur, kaldı ki bi kaç güncellemeyle kendilerine ömür boyu gelir yaratabilirler

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57688.87
ETH 3100.54
USDT 1.00
SBD 2.37