You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ben Bile Büyüdüm

in #tr6 years ago

"Yoğunluk iyidir" diyenler genelde "iş olsun da" "okul bitsin de" diyenlerle aynı kişiler. Ne yazık ki hepsi yanılıyor. Yoğunluk kötü, çok kötü. İnsanın "insan" olabilmesi için gerekli her şeyi alıyor elinden. Düşünmek, kendinle kalmak, sevdiklerinle olmak, gelişmek, geliştirmek, yazmak, okumak, öğrenmek, keşfetmek, tekrar düşünmek. Bizi insan yapacak her şeyden uzaklaşıyoruz tüm zamanlarımızı başka şeylere kiralayarak. Ben de çok keyifsizim bu durumdan ama ufak ufak dönüştürmek için uğraşıyorum. Belki başarırım, belki başarırsın?

Sort:  

Kesinlikle çok özetleyici olmuş tespitin;

"Yoğunluk iyidir" diyenler genelde "iş olsun da" "okul bitsin de" diyenlerle aynı kişiler.

Bunun temel sebebi de korku bence. Korkuyorlar. Boş olurlarsa sıkılmaktan, yapacak bir şey bulamamaktan ya da düşünmekten, düşünüp farkına varmaktan korkuyorlar. Sürekli kaçıyorlar ve kaçtıkça da üzerini örttüklerini sanıyorlar. Belki de gerçekten örtüyorlar. Ama senin, benim gibi insanların buna ihtiyacı yok.

Zamanla işleri rayına oturtup bu pis kaostan çıkacağıma inanıyorum. Bana yüklenen yoğunluk değil de kendi kendime edindiğim yoğunlukla boğuşacağım. Yani umuyorum tabi. Umarım sen de dileğini gerçekleştirirsin de rahat edersin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61757.84
ETH 2985.49
USDT 1.00
SBD 2.48