Ben Bile Büyüdüm

in #tr6 years ago (edited)

Görsel

Hiç tahmin etmezdim ama benim de başıma geldi. Büyüdüm. İşlerim, güçlerim ve saçma sapan meşgalelerim yakamı bırakmaz oldu. Hayatın iğrenç temposuna ayak uydurmak zorunda kaldım. Açıkçası reddettiğim ne varsa kabullenip kabuğuma çekildim. Kendimle çelişmek konusunda tecrübelerim vardı ama bu kadarı beni bile utandırır oldu.

Herkes tutturmuş yoğunluk iyidir diye. Değildir abiler, ablalar. Neden iyi olsun ki ! Kafamı kaşıyamıyorum, keyifli olamıyorum, sevdiğim şeyleri yapmak bile lüks oldu. Günlük rutinlerim bile canımı sıkıyor. Pis olayım ama duşta zaman kaybetmeyeyim diye diye otobüste yanıma kimse oturmaz oldu. İnsanlar inecekleri durağa gelmeden düğmeye abanıyorlar. Toplumu bile etkileyen bu yoğunluğun neresi iyi ?

Bu yoğunluktan dem vurmamın bir sebebi de burada zaman harcayamıyorum. Çok sevdiğim yazar, çizer arkadaşların postlarını bile, bildirim gelmesine rağmen okuyamıyorum. Yazmayı zaten bir kenara bıraktım (Bunu da durakta otobüs beklerken yazıyorum).

Artık robot olarak yaşayacağım evreye geçmek istiyorum. Zaten farkımız yok bari tam anlamıyla misyonu alalım canımız yanmasın. İçerde kalan kırıntılarla sorgulayama, isyan etmeye kalkıyoruz, sonuç can sıkıntısı. Abi olduk bitti artık şikayetin lüzumu yok diyerek durumu kabullenelim. Yorgunum. Kısa sürede dönmek ümidiyle arrivederci ✌

Sort:  

Selam :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Bununla beraber @kusadasi hesabından sürekli olarak yarışmalar ve etkinlikler duyuruluyor, eğer haberiniz yoksa mutlaka 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 27 katılmanızı tavsiye ederim :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Boost Your Post! Its FREE! http://steem.link/ned

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by embesilikat from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

"Yoğunluk iyidir" diyenler genelde "iş olsun da" "okul bitsin de" diyenlerle aynı kişiler. Ne yazık ki hepsi yanılıyor. Yoğunluk kötü, çok kötü. İnsanın "insan" olabilmesi için gerekli her şeyi alıyor elinden. Düşünmek, kendinle kalmak, sevdiklerinle olmak, gelişmek, geliştirmek, yazmak, okumak, öğrenmek, keşfetmek, tekrar düşünmek. Bizi insan yapacak her şeyden uzaklaşıyoruz tüm zamanlarımızı başka şeylere kiralayarak. Ben de çok keyifsizim bu durumdan ama ufak ufak dönüştürmek için uğraşıyorum. Belki başarırım, belki başarırsın?

Kesinlikle çok özetleyici olmuş tespitin;

"Yoğunluk iyidir" diyenler genelde "iş olsun da" "okul bitsin de" diyenlerle aynı kişiler.

Bunun temel sebebi de korku bence. Korkuyorlar. Boş olurlarsa sıkılmaktan, yapacak bir şey bulamamaktan ya da düşünmekten, düşünüp farkına varmaktan korkuyorlar. Sürekli kaçıyorlar ve kaçtıkça da üzerini örttüklerini sanıyorlar. Belki de gerçekten örtüyorlar. Ama senin, benim gibi insanların buna ihtiyacı yok.

Zamanla işleri rayına oturtup bu pis kaostan çıkacağıma inanıyorum. Bana yüklenen yoğunluk değil de kendi kendime edindiğim yoğunlukla boğuşacağım. Yani umuyorum tabi. Umarım sen de dileğini gerçekleştirirsin de rahat edersin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57298.55
ETH 3059.61
USDT 1.00
SBD 2.29