You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1 Yapımcı: Chuck Lorre

in #tr6 years ago

Ne güzel yazmışsın. Okurken "Seth MacFarlane hakkında da yazsa nasıl olur acaba?" diye düşündüm. Okumak isterdim :)

Bu arada ben oldum olası Charlie Sheen'i hiç sevmedim. Mantıklı bir neden söylemem ama filmci içgüdüsü, sette sorun çıkaracak insan olduğu her halinden belli adamın, ondan sanırım :)

Sort:  

Onu da yazarım, Seth MacFarlane süper bir adam.
Yapımcılığı ayrı, sunuculuğu ayrı olay. Buna günlerce gülmüştüm:


Sayende hatırladım, yine izledim, yine güldüm.

Ya biliyorum, bir kadın olarak komik bulmamam lazım, çok haince; ama Naomi Watts'ın yüz ifadesine her seferinde kahkaha atıyorum. Kate Winslet'a bir sürü film sayması falan. Neyse, linki verdim ama sonra kendimden utandım, açıklayayım dedim, sanırım iyice batırdım çünkü hâlâ gülüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63091.92
ETH 2469.23
USDT 1.00
SBD 2.67