You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Kaliteli Yazı Konulu Soru

in #tr6 years ago

Hoş geldin, umarım iyisindir. Baştan söyleyeyim ödüle gerek yok, bunun için burada değilim :)

Kaliteli yazı benim için kişisel yazıdır. Ne demek bu? Kişinin kendi bilgisinden, deneyimlerinden, fikirlerinden beslenen yazıdır. Kendinden bir şey olmadığında o hesabın da o yazının da değeri olmuyor çünkü herhangi biri yazsa da olur, bir farkı yok.

Bugün bir iki yazı okuyarak derleme bir şekilde X konusu hakkında yazabilirim, diyelim ki bu X de epigenetik olsun. Bilgi var mı var, düzgün yazılmış mı yazılmış, akıcı, görselleri iyi güzel ama o bilginin doğruluğu başka kaynaklara bağlı. Bu benim açımdan sıkıntılı çünkü yazıyı yazan kişi sadece aktarıcı aslında. Bilgi kadar bilgiyi kimden öğrendiğim de önemli benim için. Bilmeyen birinden öğrenmeyi istemem. Derler ya "yarım doktor candan, yarım hoca dinden" diye, biraz o hesap. Ben kendi oy verdiklerimde kendi kişisel deneyimlerini yazan, kendi bilgilerini aktaran insanları seçmeyi tercih ediyorum. Saf bilgi kalite anlamına gelmiyor benim için. Az önce verdiğim örnekten gidersek epigenetik nedir ne değildiri ansiklopedik bir şekilde anlatan bir yazıdansa, epigenetik diye bir şeyi yeni öğrendiğini ve bunun kendisinde neler düşündürdüğünü anlatan bir yazıyı okumayı ve oylamayı tercih ediyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 56792.82
ETH 2874.63
USDT 1.00
SBD 3.67