You are viewing a single comment's thread from:

RE: D&R, Hukumete Yakin Turkuaz'a Satildi. Simdi Ne Olacak?

in #tr6 years ago

Örgütlenme kısmı bizim ülkemizde sıkıntı. Sadece yazarlar için değil, genel olarak sorunlu. Tabii bu arada atladığımız bir şey daha var, online satışlar. Ben bazı kitap satan sitelerin de benzer şekilde davrandığını kendi gözlerimle, kulaklarımla şahit oldum. X yayınevinin kitapları varsa daha çok satan ama içerik olarak çöpe yakın başka bir yayınevinin "ben bu sitede satmam" dediğini biliyorum. Rekabet olması gereken, şirketleri, girişimleri geliştiren bir şey ama bu rekabetin çok ötesinde artık. Yayıncılık sektöründe değilim ama dışarıdan gördüğüm kadarıyla kendi kendilerini yiyip bitiyorlar gibi duruyor.

Bekliyorum sonraki yazılarını merakla.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64778.13
ETH 2531.77
USDT 1.00
SBD 2.68