You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #1 : Organize olma

in #tr6 years ago

Hangi güne denk gelir bilemiyorum ama serinin bir yazısında da içerik stratejisi belirlemekten bahsedeceğim. O kısım belki senin de işine yarar, bugün farkettim yazdıklarını çünkü araştırmaya dayalı içerikler yazıyorsun zaman çalmaya müsait oldukları anlamına geliyor bu.

  • Hangi güne denk geleceğini neden bilmiyorum, işte bunlar hep plansızlık :) -
Sort:  

:) Takipteyim, merakla bekliyorum. Aslında normalde de çok plansızım ama zamanımı iyi değerlendiriyorum yine de.

Steemit ve discord çok fazla zamanımı almaya başladı, bir yerden kısmaya başlamam gerek artık.

:) Takipteyim, merakla bekliyorum. Aslında normalde de çok plansızım ama zamanımı iyi değerlendiriyorum yine de.

Steemit ve discord çok fazla zamanımı almaya başladı, bir yerden kısmaya başlamam gerek artık.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56443.25
ETH 2493.88
USDT 1.00
SBD 2.23