AppRadar #5 | Masaüstü Instagram uygulaması Grids

in #tr6 years ago

Günlük hayatımda sık sık, burada ise ara ara söylendiğim sosyal medya, ne kadar kabul etmek istesem de hem özel hem de özel hayatımızın tam göbeğinde. En az bir sosyal mecrada olmamanız demek sanki hayatta olmamanız gibi. Garip bir "eziklik" tanımı gibi. Her dakika telefonunuzla ilgilenmek istemiyorsunuz diye sizi bu tanımın içinde bırakacak mıyız? Tabii ki hayır! 😄

En azından benim Grids ile ilgili motivasyonum buydu. Instagram yeni dönemin önemli sosyal mecralarından biri. Hem iş için hem de kişisel olarak kullanmam gereken bir alan. Selfieler bana göre değil evet, ama niyeyse benden haber almak isteyen bir kitle var. Mecbur kullanıyorum ama telefonla uğraşmayı sevmiyorum. Ben daha çok bilgisayar insanıyım. Büyük ekranlar, çoklu pencereler, aynı anda açılmış programlar, çalan müzikler ya da dinlenilen konuşmalar, hızlı yazabileceğim bir klavye ve bol miktarda depolama alanı. Dağınık ve hiperaktif bir beynim olduğunu söylemiş miydim? Telefon benim için fazla işlevsiz. O yüzden bilgisayar alırken ince ince didiklerken, telefon alırken patates alır gibi "1 tane ver işte " modunda alırım. Hareket halinde olduğumda ihtiyacımı görsün yeter. Yetiyor da. İnsanların Macbook Air alabilecekleri paraya neden cep telefonu aldığını o yüzden anlamıyorum. Ancak gel gör ki, az önce de dediğim sosyal medya bir şekilde hayatımızın parçası. Bu mecralar içinde en çok telefona ihtiyaç duyan mecra ise Instagram ve Grids Instagram kullanırken telefona bağımlılığınızı azaltan, uygulamayı masaüstüne taşıyan oldukça güzel bir uygulama. Uygulamaya birden fazla hesap ekleyebilmeniz de cabası. Fotoğraf paylaşma, insanları takip etme ve etkileşimi arttırmak adına cep telefonundan kurtarması bile yeterli. Temel olarak uygulama ekranını büyütüp, küçültme ve akışı farklı şekilde gösterme gibi özellikleri dışında Instagram kullanımıyla aynı olduğu için detaylarına girmeyeceğim ama fikir vermesi için uygulamadan görselleri aşağıya bırakıyorum.

Instagram'ın API protokollerini değiştirmesi ileride uygulama için problemler oluşturabilir ama hali hazırda gayet güzel çalışıyor. Uygulamanın internet sitesinde problem olduğu için veremiyorum ancak Google'da "Girds for Instagram" diye aratırsanız rahatlıkla bulup indirebilirsiniz.

source 1 2 3

Sort:  

This post has received a 0.18 % upvote from @drotto thanks to: @punky.

This post has received a 7.40% upvote from thanks to: @punky.
For more information, click here!!!!

Try the new Minnowhelper Bots for more information here

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by punky from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bu uygulamayı kullanarak instagrama fotoğraf atabiliyoruz yani doğru mu anladım?

Evet, aynen öyle. Fotoğraf atabiliyorsun, başkalarının fotoğraflarını beğenebiliyorsun, yorum yazabiliyorsun, hikayelerini izleyebiliyorsun, özel mesaj alıp gönderebiliyorsun vs.

Hemen bakacağım çünkü ben instagramı açıyordum sonra sağ tıklayıp incele diyordum, sayfayı yenileyip üst kısmından cihaz seçimini Samsung S3 ayarlıyordum, daha sonra da telefon ekranına dönüşünce fotoğraf yüklüyor, etiket ekliyor paylaşıyordum. Bir de bu yazdığınızı deneyeceğim.

Sen bir fotoğraf paylaşacağım diye baya işkence çekiyormuşsun :D

😅 evet hiç öyle düşünmemiştim

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56855.76
ETH 2540.09
USDT 1.00
SBD 2.24