You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kac degisim düsünüyorum - fikirlerinizi duymak istiyorum

in #tr7 years ago (edited)

Burada bahsettiğim yöntem geçerliliğini koruyor şu ana kadar bir sorun yaşamadım https://steemit.com/tr/@polat/steem-i-tuerk-lirasina-cevirmek-icin-kullanabileceginiz-bir-site

Poloniex bir haftadır Steem/SBD çalışmıyor, çok sayıda şikayet var kullanmanızı önermem.

@twn'ye katılıyorum, arzu ederseniz insanlara tip gönderin.

Sort:  

Ben de o şikayetçilerden biriyim. 4 gün önce poloniexe transfer ettiğim sbd'ler hala hesaba geçmedi. İyi ki fazla göndermemişim. Yüzlerce steem gönderenler oldu herkes bekliyor mağdur bir şekilde. Bana gelip soruyorlar bir haber var mı diye :( Ne ticketa bir cevap ne bir açıklama yok.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66682.62
ETH 3447.75
USDT 1.00
SBD 2.73