Steem'i Türk Lirasına Çevirmek İçin Kullanabileceğiniz Bir Site

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Bugünkü yazımda Steemit cüzdanınızda biriken ödül Steem ve SBD'leri çok kısa bir sürede Türk lirasına çevirerek bankanıza aktarmak için kullanabileceğiniz bir siteden bahsetmek istiyorum. Siteyi buraya üye olduğumdan beridir aktif olarak kullanıyorum.

Blocktrades.us - Sitenin en güzel tarafı üyelik gerektirmemesidir. Çok kolay ve kullanışlı bir arayüzü vardır. Bu sayede Steem ve SBD'leri gerçek zamanlı olarak tercihinize göre BTC veya LTC'ye çevirerek karşı tarafa aktarabiliyorsunuz.

Bu yazıyı yazdığım sırada bir test yapıyorum ve size sonuçları bildiriyorum. Hesabımda 16 SBD var. Blocktrades.us adresine tıklıyorum ve 16 SBD --> BTC elime ne kadar BTC geçeceğini hesaplıyorum: 0.01278639 BTC olarak karşı tarafa aktarılacağını gösteriyor.

Şimdi 16 SBD ---> LTC seçeneği ile 1.06436451 LTC aktaracağını görüyorum.

Koinim.com sitesine gidiyorum ve BTC ya da LTC hangi seçeneğin daha çok Türk Lirası vereceğini kontrol ediyorum. Sonuç: LTC olarak aktarırsam 5 lira daha avantajlı olduğumu görüyorum.

Sistemin kullanımı basittir. Coin birimlerini seçtikten sonra gönderilecek adresi yazıyorsunuz ve size bir memo adresi veriliyor. Bu memo adresi ile Steem ya da SBD'leri @blocktrades adresine aktarıyorsunuz. Oluşturulan linkten aktarım durumunu takip edebiliyorsunuz.

Sistemin en büyük avantajı paranızın çok kısa süre içerisinde elinize ulaşması. Yine borsaların kesintilerini de hesaba katarak hangi sistem sizin için daha karlıysa onu kullanabilirsiniz.

Sağlıcakla kalın

Sort:  

great...resteem and upvote for you....

Çok fazla trade yapmanızı önermem her işlemde ayrı fee ödüyorsunuz. Direk olarak btc ye cevirip satadabilirsiniz. Preev kurundan sürekli olarak btc alabilirim mesela ben.

Dediğiniz doğru. Çok sık kullanıldığında her aktarım başı fee alındığı hesaba katılırsa karlılık düşüyor. Artı bankaya da her aktarımda 3 lira kesinti yapılıyor.

İyi tarafı hesaplama yapıldığında bize fee dahil son rakamı veriyor. Bu sayede poloniex ile kıyaslama yaparak aradaki farkın ne kadar olacağını az çok anlayabiliyoruz.

Öneri için teşekkürler. Denemeyi düşünüyorum.

Teşekkürler paylaşım için steem dolar ne oluyor peki tam olarak?

rica ederim

Steem dollar da burada kullanılan bir para birimi yani SBD. Steem ile Steem dollar birbirine dönüştürülebilir. Bahsettiğim sitede iki para birimi de geçiyor.

@blocktrades adresine aktardıktan sonra nasıl oluyor, parayo hesaba nasıl alıcağız

Ben turkiyede koineks.com dan cüzdan hesabı açtım. Örmeğin bu koineks cüzdanına yollayıp oradanda banka hesabınıza tl olarak yatırabilirsiniz.
@anatolianwishdom

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86