You are viewing a single comment's thread from:

RE: Badem Sütü Nasıl Yapılır?

in #tr6 years ago

Harika bir içerik, @trliste için tebrik ederim. Ayrıca bu tip yazılar görünce steemitte çok mutlu oluyorum. Çünkü çok az insana hitap etmez, çoğu insan böyle yazılar görmekten de okumaktan da hoşlanır. Hem akıcı bir üslup hem de fotoğraflarla zenginleştirilmiş. :)

Sort:  

Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. :)

❤️🌺💜 Ne demek efendim, kaleminize sağlık. :)

@tugbabeauty steemitteki ilk arkadaşlarımdan bildim bileli kendisi gibi güzel faydalı paylaşımlarda bulunuyor hep, 😍😍

Yaa teşekkür ederim :)))) Sen de her zaman herkese destek veriyorsun görüyorum canım. Ve sen de çok faydalı işler yapıyorsun devamını temenni ederim :)

Takip ediyorum ve çok beğeniyorum sevgili @tugbabeauty arkadaşımızı.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60320.14
ETH 3373.37
USDT 1.00
SBD 2.51