You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hardfork-20 ve Steemit'in Genel Sorunları

in #tr7 years ago

Yazdıklarınızı okudum, ama hiçbir şey anlamadım, sadece kendimi ifade etmenin farklı bir yolu olduğunu düşündüğüm ve paylaşımlar için ücret ödenen bir sistem olduğu için steemit dikkatimi çekti. Yavaş yavaş öğrenmeyi planlıyordum ama hiçbir şey bilmediğimi yazınızı okuyunca anladım. Ben de böyle şeyler paylaşıyorum :)

Galiba çok farklı alanların bir arada olacağı bir platforma dönüşecek burası. Okuya okuya öğrenirim umarım.

Sort:  

Aynen çeşitliliğin olduğu güzel bir ortam olmasını umuyorum bende :)

Aslında çeşitlilikler de tek bir amaç için kullanılabilir yeter ki amaç aynı olsun. Aynı amaca sahip ve çok farklı özellikleri olan insanların bir araya gelmesi çok ciddi bir başarı potansiyelini beraberinde getirebilir. Böyle insanların ortak özelliklerinden şu paylaşımda bahsetmiştim :)

https://steemit.com/art/@pinarhanpolat/insan-olmak-ve-gelincik

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62848.40
ETH 2467.65
USDT 1.00
SBD 2.63