You are viewing a single comment's thread from:

RE: SCAM COİN NEDİR? NASIL ANLAŞILIR? (COİNTÜRK 22. PROJESİ)baycan#0517

in #tr6 years ago

Hangi konuyla ilgili yazı yazsanız, birbirinden güzel oluyor.
Yani gerçekten "scam coin diye bir şey varmış, neymiş acaba?" diye merak etsem, ancak böyle bir içerik yeterli gelirdi.
Kripto paralarla ilgili hemen hemen hiç bilgim yok.
Ama bu yazı çok açıklayıcı bir metin olduğundan,
ben bile anladım ne yapılması gerektiğini.
🌼🌼🌼🌼

Kuşadası projeleri de gittikçe daha fazla dikkatimi çekmeye başladı.
https://steemit.com/tr/@baycan/tuerk-topluluguna-katkida-bulunan-yardimlasma-topluluklari postunuzda anlattığınız konuları da en kısa zamanda göz önünde bulunduracağım. 😊

Sort:  

Teşekkür ederim güzel yorumun için güzellik.😍
Kuşadası projeleri Türk kullanıcılarının steemitte ilerleyebilmesi için oluşturulan projelerdir. Bu projelerde bize belli konular verilir. Bazı basit kuralları vardır. O kurallara uyarak postunu hazırlarsın. Sadece biraz araştırıp konu hakkında biraz da olsa bilgi vermen yeterli. Sonra Kuşadası gelir postuna para atar. En az 3-4 sbd daha güzel hazırlarsan 8-10 sbd civarı burada bir çok kişi bu sayede büyüdü. Haftada bir iki kez olan bu projeler bizler için kaçırılmayacak kadar önemli. Mutlaka katılmalısın. Biraz araştırmayla yaparsın, yeteneklisin. Hatta 22. Proje yani bu proje hala devam ediyor. Şimdiden başlamalısın araştırmaya, hemen reputation yani tanınırlık puanın artar, gelen parayla sp kuvvetlendirirsin, biliyorsun sp yani gücümüz burada bizi kuvvetli kılan şey. Sormak istediğin bir şey olursa discottan da yardımcı olurum. Bugün bekliyorum projeni sevgiler 😍😍

Kuşadasının 22. Projesi,
https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-22

Ne yapman gerektiği yazıyor, discort linki de var yukarıda postumun altında, ayrıntılı bilgi alabilirsin, olmadı bana da sorabilirsin.🤗

Asıl ben teşekkür ederim @baycan
Hazırladım ve az önce paylaştım :)
iyi ki varsın.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59893.00
ETH 2414.92
USDT 1.00
SBD 2.43