Kandırılmış Avrupa Tavşanı

in #tr6 years ago

Şimdiye kadar tüm mutluluklarını maddi şeylerden elde ettin.
Ama üst sistemi, hayatının en önemli meselesi haline getirirsen, şimdiye kadar seni mutlu eden her şeyden aldığın mutlulukların toplamından bile daha memnun olacaksın.
Üst sistemle ilgilenmek senin için daha iyidir!

Bu, sana şunu söylememle aynı;
“Şimdiye kadar emek verdiğin işini bırak, şimdi aldığın maaşın üç katını kazanabileceğin bir şirket var.”
Eğer buna inanırsan, kesinlikle işinden ayrılıp, bu yeni işe başlamaya karar verirsin.
İşte bu duruma; “çalışmaya kendin için başlamak” denir.

Ancak kişi kendi çıkarı için çalışmaktan, diğerinin çıkarı için çalışmaya gelir.

Bununla ilgili bir bilge şöyle demiş;
“Çocukları, her şeyi canı isteyenleri, hiç kitap okumamışları, onlar da gelişip anlayana kadar, ‘ödül’ alacaklarını söyleyerek çalıştır.”
Kendinizi kandırılmış hissettiniz mi!
Ben de önce öyle hissetmiştim.

Ama üst sistemin bir planı var.
Herkes birbirini düşündüğünde ve diğerinin çıkarı için çalıştığında -öyle ya da böyle- neye ihtiyacımız kalacak ki?

Kandırılmış Avrupa Tavşanı postumda yeni takip etmeye başladığım veya dikkatimi çeken paylaşımlarıyla aşağıdaki steemit üyelerinden bahsetmek istedim;
• Çok yaratıcı postlar hazırlanabileceğini düşündüğüm yapboz yapmaya başlayan @agememnon ,
• Kadınların erkeklerden daha zeki olduğunu düşünen @ahmetcalpan ,
• İlk yazar ödülünü alıp, mutlu olan @arafs , tebrik ederim bu arada,
• Çok güzel bir çiçek fotoğrafı paylaşıp, bana ilham veren @aytenarikoglu

Bir önceki paylaşımımı da okumak ister misin?
Çünkü tüm resimlerimi nasıl yaptığımı bir önceki postta yazdım.
BURADA

Sort:  
  • Feronio - 17 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Listemize @minnowbooster bot tarafından teklif usulu oy attırmaya başlıyorum. Simdilik oranlar(0.03 SBD) küçük olsada oylarınız ve desteklerinizle bu yakında artabilir. Detaylar ve sorular için @tolgahanuzun ulaşabilirsiniz.

Oyladım ben yazıyı 😇
Sevgili @tolgahanuzun bu minnowdu, feronioydu nasıl yapılıyor sizden öğreneceğim galiba eninde sonunda, bu günlerde biraz yoğunluğum var.
Bir kaç güne döneyim size bunlarla ilgili,
Bu arada çok teşekkür ederim destekleriniz için.

:) siz güzel yazılara devam edin, sizin yapacağınız birşey yok içerik üretmekten başka. Elimden geldiğince ve karşılaştıkça desteklemeye çalışırım. :)

İşte bir kahraman daha hayatımda! ne söylesem az kalır.
Dilerim hayatınızda en güçlü eller tarafından desteklenirsiniz.
Balinalar tüm projelerinize 100 er bitcoin yatırım yapar inşaallah :)

güzel bir paylaşım teşekkürler pinarhanpolat

Beğenmeniz çok güzel. Sizler beğenilerinizi dile getirdikçe yenilerini hazırlamak daha kolay oluyor. :)

Çok teşekkürler :) Kaleminizi ilgi ve hayranlıkla takip ediyorum.

Ben teşekkür ederim, okuduğunuz ve takip ettiğiniz için. Ben de sizi takip ettim :)

Busy'e girmesem mention yaptığınızı fark etmemiştim, teşekkür ederim :)

Ne demek efendim, ben teşekkür ederim, görmeseniz de postlarımda çok iyi duruyor hesap isminiz @arafs :)

Ahahaa 👻

Böyle düşünmenize sevindim 🙃

Sadi'yi bilir misiniz, yazdıklarınızı onun hikayelerine benzetiyorum bazen, tavsiye ederim Bostan ve Gülistan diye çok bilinen iki güzel kitabı vardır.

Bilmiyorum ama duydum galiba.
Hiç yabancı gelmiyor.
Bakacağım ona da mutlaka 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48